До нашої редакції звернувся пасажир, котрий 30 серпня 2012 року на автостанції № 1 (вул. Конякіна, 39) купив квиток на автобус Луцьк-«Шацькі озера», котрий мав відправитись 1 вересня о 9.55 з Луцька. Однак, у день відправлення, автобуса на платформі не виявилось.
«Мені сказали, що автобус відправляється з 5 або 6 платформи, але коли я прийшов 1 вересня на автостанцію, на цих платформах стояли зовсім інші автобуси. А водії сказали, що автобус, який мені потрібен, вже не їздить. Коли я побіг в касу, мені повідомили, що справді автобус, на який у мене був куплений квиток, з 1 вересня уже не їздить. Жінка у касі сказала: «Через 10 хв буде автобус з Рівного. Я передзвоню, повідомлю водія, а ви йдіть з цим квитком до автобуса». З тим самим квитком я ї сів у інший автобус», - розповідає лучанин.
Як поінформувала заступник начальника луцької АС № 1 Євгенія Романюк, даний автобус і справді було відмінено з 1 вересня.
«Підприємець Цимбалюк не повідомив завчасно про те, що з осені він вже не буде пускати в рейс цей автобус, тому ми не встигли відповідно прореагувати», - каже Євгенія Романюк.
Інженер відділу перевезень та маркетингу «Волинського обласного підприємства автобусних станцій 10799» Лариса Боруцька повідомила, що згідно процедури, перевізник дійсно має протягом 5-ти днів повідомити про те, що автобус уже не буде курсувати.
«Тут, можливо, і справді є вина перевізника, що він вчасно не повідомив. Але на автостанції як правило знають, що це сезонний автобус і він їздить лише влітку і вони відповідно завжди знають, що такі рейси з 1 вересня треба перекривати. В той день на автостанції працював новий працівник, бо людина, яка там працює постійно, в цей день була на похоронах одного з родичів. Відповідно, нова людина не зорієнтувалась в ситуації і не встигла перекрити рейс. Але я переконана, що пасажиру повернули кошти і вибачились. Я особисто теж готова вибачитись перед ним», - сказала Лариса Боруцька.
Коментарі
Так і знав
05.09.2012 10:18:07
Класна сенсація. Чоловікові ж допомогли, він доїхав куди планував.
Пасажир
05.09.2012 12:36:38
Вибачень не було, кошти не повертали, а просто в останні хвилини сказали іти на "рівненський" автобус, я сподівався, що хоч там знову платити не треба буде. Якби наступний автобус був хоч на 20-30 хв пізніше, я би вже запізнився на дуже важливу подію, через що поніс би збитки. На рахунок когось із касирів, що був новий, так вона виходить, була на роботі з 1 вересня, коли не змогла, як її начальство каже, зорієнтуватись в ситуації. А квиток купувався за 2 дні до цього. Виходить, що на всі 100% винні працівники автостанції і/чи перевізник. Сервіс має бути якісний, а не через ж..., як на луцькій автостанції.