Луцьку ОДПІ зобов’язано привести у відповідність облік вилучених речей і документів, невідкладно вирішити питання виділення спеціального приміщення для зберігання вилучених  під час здійснення провадження у справах про адміністративні правопорушення речей і документів та призначити матеріально відповідальну особу. Про це повідомляє сектор взаємодії із ЗМІ та громадськістю ДПС у Волинській області.

Відповідний лист з цими вимогами за підписом голови ДПС у Волинській області Володимира Михалчича спрямовано до керівництва Луцької ОДПІ. Такими є результати службової перевірки інформації, викладеної у публікації Інтернет-видання „Західна інформаційна корпорація.” 5 вересня 2012 року прокурор прокуратури Луцька Віктор Шевчук. у коментарі Інтернет-виданню „Західна інформаційна корпорація” висловив ряд критичних зауважень стосовно зберігання вилучених матеріальних цінностей у Луцькій ОДПІ і недотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 16 січня 2012 року №17  „Про порядок зберігання вилучених під час здійснення провадження у справах про адміністративні правопорушення речей і документів”. 

Разом з тим, як повідомили у ВПМ Луцької ОДПІ, облік вилучених товарно-матеріальних цінностей, в тому числі в рамках адміністративного провадження, наразі ведеться.

Зокрема, протягом доби по кожному факту вилучення товарно-матеріальних цінностей забезпечується інформування УПМ ДПС у Волинській області та відділу внутрішньої безпеки при ДПС у Волинській області у письмовому вигляді.

Окрім того, щомісяця відомість про облік вилучених матеріальних цінностей в електронній формі надається в УПМ ДПС у Волинській області для подальшого узагальнення та інформування відділу внутрішньої безпеки при ДПС у Волинській області УВБ ДПС України.

Вилучена в рамках адміністративного провадження продукція у великих обсягах зберігається винятково на підприємстві, яке внесено до єдиного державного реєстру фірм по зберіганню вилучених матеріальних цінностей та іншого належного державі майна.

Щодо зауваження прокуратури відносно складання протоколу про вилучення речей і документів, а також про відсутність належним чином облаштованого приміщення, (відповідно до вимог Постанови Кабміну – це кімната з металевими сейфами, оббитими металом дверима, гратами на вікнах, з охоронною та протипожежної сигналізацією та стелажами, відповідальна особа, у функції якої покладалось би зберігання вилучених речей та документів по адміністративних справах, введення журналу зберігання вилучених речей та документів), то вони працівниками ВПМ Луцької ОДПІ враховані та виконуються.