Кожен третій відвідувач сервісних центрів на Волині запевнив, що податківці у налагоджені партнерського діалогу з бізнесом заслуговують на оцінку „відмінно”. Ще дві третини відзначили, що у цьому напрямку  податківці працюють дуже добре, або добре. Про це повідомляє Сектор взаємодії із ЗМІ та громадськістю ДПС у Волинській області.

Такі результати серпневого опитування клієнтів сервісних центрів для платників податків на Волині повідомив голова ДПС у Волинській області Володимир Михалчич на зустрічі із представниками малого бізнесу.

„Лише 12 із 252  опитаних відвідувачів ЦОППів з усієї області  поставили податківцям за налагодження партнерських стосунків „трійку.” Пункт анкети „незадовільно” вибрали лише двоє відвідувачів центрів обслуговування платників податків”,- звернув увагу учасників зустрічі Володимир Михалчич.

Керівник волинських податківці підкреслив, що незважаючи на мінімальну кількість оцінок нижче середнього показника, у податковій службі зроблять усе можливе задля комфорту у стосунках бізнесу і податкової.

Натомість, учасники зустрічі , а це представники близько двох десятків  місцевих підприємств, які обрали спрощену систему оподаткування, новостворені  умови та сервіс від податкової схвалили. Одразу від декількох запрошених пролунало прохання до керівництва податкової служби краю окремо відзначити компетентність та толерантність одного з інспекторів Луцької ОДПІ.