Ніхто краще не знає про діяльність Миколи Голєва, ніж директор луцького автотранспортного підприємства АТП-10701 Вадим Вітинський. Про це він розповів інтернет-виданню «Під прицілом».

Вадим Вітинський зазначив, що Миколу Голєва він знає уже не перший рік. Ворожнеча між ними йде з 1997 року.  За словами, директора АТП-10701, Микола Голєв - людина дуже неприємна. Після того, як їхня співпраця закінчилася тим, що чоловік кандидата у депутати до Верховної Ради України Олени Голєвої «кинув» Вітинського у бізнесі, він зарікся мати спільні справи з цим сімейством.

«Ви запитайте кожного, хто мав справу з Миколою Голєвим, і він вам скаже, що ім'я Микола Голєв  у нього асоціюється лише зі словом «обманщик», - зазначив Вітинський.

За його словами Микола Голєв хоче повернутися у політику. Сам він це зробити не може, оскільки люди йому уже не вірять, тому для цього він використовує свою дружину.

«Голєв прийшов в уряд ще при Азарові, а потім, коли мінялася влада, він намагався пристосуватися до кожної з керуючих  партій. Він зрадник. Люди це побачили і перестали йому вірити. Зараз він намагається надати своєму прізвищу симпатичну окраску в образі дружини. Микола Кузьмович дуже гарно її виховав. Зараз вона є його копією, така ж цинічна. Як жінка вона дуже не приємна», - висловив своє ставлення до сімї Голєвих Вітинський.

Вітинський також  розповів, що між його підприємством та «Санрайз»  постійно йде непорядна боротьба. За його словами не можна говорити про будь-яку конкуренцію між цими підприємствами, адже вони абсолютно різні.

Вітинський наголосив, що база АТП-10701  - єдина у Луцьку, яка відповідає усім акредитаційним вимогам, зокрема там є власна мийка, власні приміщення для ремонту, власний медпункт та навіть профспілка. Територія підприємства, яка  займає 3 гектари, огорожена та добре охороняється.  Щоранку перед тим, як відпустити водія транспортного засобу на рейс, його оглядають лікарі. АТП-10701 має всі можливості для надання якісних послуг. А маршрутки «Санрайзу» стоять на території Волиньрембуду, яку захопило сімейство Голєвих. Територія не охороняється. Маршрутки стоять навіть під парканами, або ж під помешканнями водіїв. Рух та графік транспортних засобів «Санрайзу» ніхто не контролює.

За словами директора АТП-10701, Олена Голєва хоче заволодіти транспортною системою міста з метою мати вплив у міській раді і диктувати свої закони.

«Уявімо ситуацію, коли Голєва під час сесії говорить меру міста Романюку: якщо  моє рішення не проходить, то я зупиняю весь транспорт у місті», -  іронізує  він.

Як розповів Вітинський проблеми та боротьба розпочалася тоді, коли Олена Голєва стала депутатом міської ради. В той час саме відкрився конкурс на перевезення. АТП-10701 мало всі шанси виграти конкурс. Коли Голєва це зрозуміла з невідомих причин конкурс зупинили. За постановою кабміну, перевага у конкурсі надавалася лише тим перевізникам, транспорт  яких відповідає  усім технічним і санітарним нормам, та має акредитацію. У Голєвої такого транспорту не було. Тому коли конкурс продовжився і переможцем визнали підприємство АТП-10701, яке виграло найбільшу кількість маршрутів  - 12,  у суді ж одразу з'явилось незаконне рішення про те, що переможцем конкурсу є «Санрайз».

«У нас суди як аукціони. Голєв замовив суд і виграв. Голєв вміє замовляти», - наголосив Вітинський.

Потому Голєва стала головою транспортної комісії. Це дало їй можливість стати ближче до захоплення транспортної сфери міста. Проте наша влада все-таки хоч трошки, але зрозуміла її наміри і Голєву звільнили з посади.

Наразі Олена Голєва вимагає повернути їй маршрути, ніби-то виграні нею.

Вітинський також розповів і про звинувачення в його сторону у смерті жінки, коли 4 січня 2011 року  маршрутка в'їхала  в зупинку біля готелю Лучеськ. Голєва стверджувала, що це маршрутка, яка належить Вітинському. Однак директор розповів, що коли провели конкурс на перевезення, дрібні перевізники почали надавати транспортні засоби в оренду великим підприємствам. У АТП-10701 орендованих маршруток було близько 100.  Ці дрібні перевізники мали свої акредитації і могли їздити самостійно та незалежно від підприємства. В той день сталось так, що перевізник поїхав у рейс самостійно. Під час руху йому стало погано, і він не впорався з керуванням.

«У нашому підприємстві водіїв перевіряють лікарі. Оскільки водій поїхав у рейс незалежно, тому стан  його здоров'я ніхто не перевірив. От так і трапилося. У нас був випадок кілька років назад, коли водій почував себе не дуже добре і його на рейс не пустили. Через годину після перевірки – він помер. А уявіть, коли б він все таки виїхав би. Це б загинули люди. А у «Санрайзі»  стан водіїв не перевіряє ніхто», -  розповів Вадим Вітинський.