Ніхто краще не знає про діяльність Миколи Голєва, ніж директор луцького автотранспортного підприємства АТП-10701 Вадим Вітинський. Про це він розповів інтернет-виданню «Під прицілом».
Вадим Вітинський зазначив, що Миколу Голєва він знає уже не перший рік. Ворожнеча між ними йде з 1997 року. За словами, директора АТП-10701, Микола Голєв - людина дуже неприємна. Після того, як їхня співпраця закінчилася тим, що чоловік кандидата у депутати до Верховної Ради України Олени Голєвої «кинув» Вітинського у бізнесі, він зарікся мати спільні справи з цим сімейством.
«Ви запитайте кожного, хто мав справу з Миколою Голєвим, і він вам скаже, що ім'я Микола Голєв у нього асоціюється лише зі словом «обманщик», - зазначив Вітинський.
За його словами Микола Голєв хоче повернутися у політику. Сам він це зробити не може, оскільки люди йому уже не вірять, тому для цього він використовує свою дружину.
«Голєв прийшов в уряд ще при Азарові, а потім, коли мінялася влада, він намагався пристосуватися до кожної з керуючих партій. Він зрадник. Люди це побачили і перестали йому вірити. Зараз він намагається надати своєму прізвищу симпатичну окраску в образі дружини. Микола Кузьмович дуже гарно її виховав. Зараз вона є його копією, така ж цинічна. Як жінка вона дуже не приємна», - висловив своє ставлення до сімї Голєвих Вітинський.
Вітинський також розповів, що між його підприємством та «Санрайз» постійно йде непорядна боротьба. За його словами не можна говорити про будь-яку конкуренцію між цими підприємствами, адже вони абсолютно різні.
Вітинський наголосив, що база АТП-10701 - єдина у Луцьку, яка відповідає усім акредитаційним вимогам, зокрема там є власна мийка, власні приміщення для ремонту, власний медпункт та навіть профспілка. Територія підприємства, яка займає 3 гектари, огорожена та добре охороняється. Щоранку перед тим, як відпустити водія транспортного засобу на рейс, його оглядають лікарі. АТП-10701 має всі можливості для надання якісних послуг. А маршрутки «Санрайзу» стоять на території Волиньрембуду, яку захопило сімейство Голєвих. Територія не охороняється. Маршрутки стоять навіть під парканами, або ж під помешканнями водіїв. Рух та графік транспортних засобів «Санрайзу» ніхто не контролює.
За словами директора АТП-10701, Олена Голєва хоче заволодіти транспортною системою міста з метою мати вплив у міській раді і диктувати свої закони.
«Уявімо ситуацію, коли Голєва під час сесії говорить меру міста Романюку: якщо моє рішення не проходить, то я зупиняю весь транспорт у місті», - іронізує він.
Як розповів Вітинський проблеми та боротьба розпочалася тоді, коли Олена Голєва стала депутатом міської ради. В той час саме відкрився конкурс на перевезення. АТП-10701 мало всі шанси виграти конкурс. Коли Голєва це зрозуміла з невідомих причин конкурс зупинили. За постановою кабміну, перевага у конкурсі надавалася лише тим перевізникам, транспорт яких відповідає усім технічним і санітарним нормам, та має акредитацію. У Голєвої такого транспорту не було. Тому коли конкурс продовжився і переможцем визнали підприємство АТП-10701, яке виграло найбільшу кількість маршрутів - 12, у суді ж одразу з'явилось незаконне рішення про те, що переможцем конкурсу є «Санрайз».
«У нас суди як аукціони. Голєв замовив суд і виграв. Голєв вміє замовляти», - наголосив Вітинський.
Потому Голєва стала головою транспортної комісії. Це дало їй можливість стати ближче до захоплення транспортної сфери міста. Проте наша влада все-таки хоч трошки, але зрозуміла її наміри і Голєву звільнили з посади.
Наразі Олена Голєва вимагає повернути їй маршрути, ніби-то виграні нею.
Вітинський також розповів і про звинувачення в його сторону у смерті жінки, коли 4 січня 2011 року маршрутка в'їхала в зупинку біля готелю Лучеськ. Голєва стверджувала, що це маршрутка, яка належить Вітинському. Однак директор розповів, що коли провели конкурс на перевезення, дрібні перевізники почали надавати транспортні засоби в оренду великим підприємствам. У АТП-10701 орендованих маршруток було близько 100. Ці дрібні перевізники мали свої акредитації і могли їздити самостійно та незалежно від підприємства. В той день сталось так, що перевізник поїхав у рейс самостійно. Під час руху йому стало погано, і він не впорався з керуванням.
«У нашому підприємстві водіїв перевіряють лікарі. Оскільки водій поїхав у рейс незалежно, тому стан його здоров'я ніхто не перевірив. От так і трапилося. У нас був випадок кілька років назад, коли водій почував себе не дуже добре і його на рейс не пустили. Через годину після перевірки – він помер. А уявіть, коли б він все таки виїхав би. Це б загинули люди. А у «Санрайзі» стан водіїв не перевіряє ніхто», - розповів Вадим Вітинський.
Коментарі
Луцьк
04.10.2012 21:06:15
Шалена сім"я. Хоть Вітинський не подарок, але Кідалови переплюнули всіх.
Микола
05.10.2012 09:58:27
Вітинський-брехун, хворий на голову й нічим не краще голєвих,такеж ЧМО.
свідок
05.10.2012 12:38:04
Голову ВітинськомуВЮ лікували в"обезьяннике"міськвідділу,коли на нього було заведено кримінальну справу у2010,за побиття жінки,та непокору працівникам міліції,отримав два роки умовно,Мабуть не долікували,
Свидкам и их подельникам
05.10.2012 14:25:16
Как не старался Коля Голев подставить и посадить Витинского всеравно у него ничего не вышло, теперь коле страшно.
Сашко
05.10.2012 16:11:06
Це В. Вітінський перед виборами виршив підзаробити,чи в ньго осіннє загострення хронічної хвороби?
Всезнайко
05.10.2012 23:23:41
А що, Вітинський пробував Голєву як жінку???
Вот Так!
07.10.2012 10:23:52
І як це вони збираються в один клубок? Наче давлять один одного а потерпають волиняни...
Яя
08.10.2012 12:25:50
Взагалі дивно, як хтось із людей може вірити цій родині....Вони вже такого начверили, не на одне десятиріччя ув"язнення....