У залі засідань Луцької міської ради відбулося громадське обговорення проекту рішення «Про внесення змін в додаток 3» до рішення виконавчого комітету від 14.10.2010 №659-1 «Про конкурси на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування у м. Луцьку». Про це повідомляє інтернет-видання «Під прицілом».
Делегати від перевізників Луцька зустрілися з представниками влади, щоб домовитися про правила гри на ринку перевезень. В основному перевізники були невдоволені формулюваннями у проекті нового тексту договору між владою та перевізниками.
Предметом дискусії стало поняття GPS-навігації, про яку йдеться у тексті договору. Перевізники запропонували замінити його терміном GPS-моніторинг, якщо мова йде про контроль руху перевізників. «Диспетчерське управління і GPS-контроль», – це різні речі, наголосили перевізники.
Також перевізники були невдоволені втручаннями у їхню роботу зі сторони нинішнього GPS-оператора. Було зауважено, що організація, яка проводить моніторинг руху громадського транспорту свої претензії може висловлювати лише перевізнику, котрий, будучи диспетчером, повинен контролювати власні транспортні засоби та своїх водіїв. Перевізники запропонували провести конкурс і на його основі вибрати як диспетчера, так і систему навігації. Відкритим залишилося питання, що робити з тими законослухняними громадянами, котрі вже встановили відповідне обладнання?
Наступним дискусійними питанням стали допустимі часові межі в порушенні графіку перевезення. Влада наполягала на похибці у дві хвилини до і після зупинки. Перевізники хотіли чотири. Відтак зійшлися та трьох хвилинах у випередженні і трьох в затримці маршрутки.
Також перевізники були невдоволені запровадженням так званого загального режиму перевезення для одних маршрутів, в той час як інші продовжують обслуговувати пасажирів в режимі маршрутного таксі. Вирішили тимчасово зупинити переведення маршрутів на загальний режим, а запровадити його пізніше одночасно на всі маршрути.
Перевізники також були невдоволені незмінністю тарифів протягом кількох останніх років. Влада, у свою чергу, акцентувала на великій кількості скарг стосовно якості перевезень. Перевізникам запропонували час від часу зазирати у відповідну групу по якості пасажирських перевезень в соціальній мережі Фейсбук та самим пробувати робити висновки. Мовляв, не було б стільки скарг, не виникало би потреби у запровадженні якихось змін.
Коментарі
коментарів немає