Із початку запровадження сервісу „Пульс податкової”  ДПС у Волинській області опрацьовано 19 дзвінків від представників бізнесу, - інформує сектор забезпечення доступу до публічної інформації  та розгляду звернень громадян. Про це повідомив сектор взаємодії із ЗМІ та громадськістю ДПС у Волинській області.

У зверненнях волиняни повідомляли про окремі  проблемні моменти, що виникають у спілкуванні бізнесу та представників лише двох податкових інспекцій області - Луцької ОДПІ та Любомльської МДПІ.

Як свідчить аналітика, Волинська область не належить до лідерів за кількістю звернень та скарг щодо неправомірних дій працівників податкової служби. Тим не менше, у зверненнях волинян на „Пульс податкової” повідомлялося про ймовірні порушення антикорупційного законодавства та перешкоди у спілкуванні бізнесу та податкової служби.

Нагадаємо, „Пульс податкової” розпочав свою роботу з 25 січня 2012 року. Головний принцип роботи сервісу – зворотній зв’язок та оперативне вирішення проблемних питань платників. Переважна більшість звернень до „Пульсу податкової” опрацьовується протягом однієї доби. Податківці не тільки приймають скарги громадян, а й повідомляють заявникам про результати розгляду їх звернень та вжиті заходи.