В четвер у Палаці культури міста Луцька відбулося урочисте підбиття підсумків ІІІ-го міського конкурсу соціальної реклами, який втретє відбувається у нашому місті. Про це повідомили у відділі інформаційної роботи Луцької міської ради.
Його організували Луцький міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді у партнерстві з Волинською обласною громадською організацією «Волинський прес-клуб». Цього року на конкурс надійшло 20 робіт, їх демонстрували під час підбиття підсумків. Учасники зібрання мали можливість поспілкуватися з авторами рекламних роликів та проспектів, висловити свої враження та зауваження.
Журі, до складу якого увійшли директор Луцького міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Ліна Галан, генеральний директор Волинської державної телерадіокомпанії Ольга Куліш, заступник голови Волинського прес-клубу Богдана Стельмах, координатор українського фонду «Благополуччя дітей у Волинській області» Валерій Петрович та інші фахівці, визначили трьох переможців. У номінації «Друкована продукція» перемогу здобули Волинська обласна громадська організація «Центр практичної психології сім’ї «Любисток» (керівник Людмила Переходько), у номінації «Макет для зовнішньої реклами» – Волинське православне братство тверезості ім. святого праведного Іоанна Крондштатського (керівник Степан Ярема), у номінації «Відеоролик» – авторський колектив студії «Proaction» у складі Антона Аношина та Миколи Мартинюка. Згідно з правилами конкурсу визначали переможців за умови, коли учасником подано не менше трьох робіт.
Коментарі
коментарів немає