Новостворений підрозділ Луцької міської ради хочуть назвати «Управлінням», а не «Департаментом»,  бо єдине, що різнить ці поняття – це сума коштів на оплату працівників. Про це стало відомо під час засідання постійної комісії з питань комунального майна та приватизації у стінах муніципалітету, - інформує інтернет-видання «Під прицілом».

Незабаром у Луцьку відкриється Центр надання адміністративних послуг, який і набуде статусу Департаменту. За словами члена комісії Артура Василевського, присвоєння такого статусу вимагатиме виділення більших коштів на виплату заробітної плати працівникам.

Однак начальник відділу звернень громадян Лариса Карп'як зазначила, що оклад службовця не буде залежати від того, який статус має установа. Лише у її начальника заробітна плата буде вищою.

Лариса Карп'як пояснила, що діяльність нового підрозділу буде побудована на тому, щоб лучани могли брати дозвільні документи за спрощеною системою. Зокрема, мешканці міста зможуть «записуватися» в черги на отримання дозволу через Інтернет та по телефону. Всі дані для отримання дозвільної документації також диктуватимуть спеціалісту в телефонному режимі, а потім лише приходити за документом. За словами Карп'як,  в приміщення ЦНАПу мають перенести паспортий стіл.

Члени комісії вирішили погодити створення нової установи, однак як вона буде називатися чи Управління чи Департамент вирішать на сесії.