Загалом до системи обміну документами через мережу Інтернет на Волині повинні підключитися 16 територіальних органів виконавчої влади. Про це повідомив заступник голови Волинської ОДА Едуард Стоєв у ході наради з керівниками місцевих дозвільних органів з розгляду питання: «Про підключення місцевих дозвільних органів до системи електронного документообігу», - інформує інтернет-видання «Під прицілом».
За словами Стоєва, згідно розпорядження Президента України, до системи електронного документообігу до 31 грудня повинні бути підключені усі територіальні дозвільні органи по всій країні.
Едуарад Стоєв розповів, що державні адміністратори уже мають можливість без проблем обмінюватися документами в електронному режимі . Однак, по Волинській області ця ситуація не втішна.
Він наголосив, що станом на 26 листопада цього року на Волині підключено всього лише 9 робочих місць із необхідних 16. Щоб детальніше розібратися зі станом справ із підключенням, Едуард Стоєв скликав відповідну нараду.
У ході наради виявилося, що інформація, озвучена представниками дозвільних центрів не співпадає з даними, якими володіє заступник голови ВОДА.
Представники місцевих територіальних центрів прозвітували перед Стоєвим про те, як ведеться робота з підключеннями. Під час озвучення звітів з'ясувалося, що головними проблемами, чому органи не можуть підключитися до системи виявилися – помилки в договорах-заявках на підключення, які потрібно було по кілька разів виправляти та знову пересилати на Київ для узгодження, а також зміни в законодавстві та кодексах. Представники відомств розповідають, що згідно внесення правок в закони, вони не будуть видавати великої кількості документів, тобто документообіг на місцях скасовується. Їх будуть видавати Центри видачі дозвільних документів. Тому перед ними стояла дилема – чи варто їм свої підвідомчі територіальні центри підключати до системи. Проте, Стоєв наголосив, що, якщо у відомстві видаватимуть хоча б один вид документів, до системи підключатися обов'язково, адже таким є розпорядження керівника держави.
Найбільша проблема, у ході засідання, виникла із санстанцією. Стоєв сказав, що йому відомо, що зараз там триває реформування. Однак структура ще навіть не дала заявки на підключення. А санстанції доведеться видавати не один вид документів. І, тим паче, часу на підключення залишилося обмаль.
Представник санітарної служби розповів, що наразі в новоствореному відомстві працює тільки 3 людини. Немає штатного розпису, а тому немає посадової особи, яка б займалася цим питанням.
«Керівник у вас є? Печатка є? Право підпису є? Так що вам заважає подати заявку?», - запитав Стоєв і поросив узгодити проблему із підключенням у найшвидший термін.
На нараду зібралися представники практично всіх місцевих дозвільних органів. Не з'явилися лише з «Держбудінспекції» та з «Волинського обласного управління лісового і мисливського господарства». Едуард Стоєв наказав внести інформацію про їх неявку в протокол наради та надіслати відповідний лист в Київ. В якому детально проаналізувати діяльність цих структур та вказати те, що їх представники не були присутні на нараді.





Коментарі
коментарів немає