З 1 січня 2013 року громадяни отримали можливість заповнювати та направляти до податкової служби декларацію про майновий стан і доходи через Інтернет. Про це повідомила заступник начальника Луцької ОДПІ Тетяна Павлова під час особистої зустрічі з підприємцями на території Центрального ринку, - повідомляє відділ взаємодії із ЗМІ та громадськістю Луцької ОДПІ.

- Для користування послугою платникові треба буде мати електронний ключ цифрового підпису та відповідне програмне забезпечення. І те, й інше надається безкоштовно, - зазначила посадовець.
На офіційному веб-порталі податкової служби вже з’явився спеціальний банер, у якому детально пояснюється порядок заповнення декларації та її додатків.

Створення декларації складатиметься з трьох простих кроків. Перш за все платнику пропонуватиметься обрати відповідну категорію – „фізична особа-підприємець” або „громадянин”, потім варіант збереження заповненої декларації у паперовому чи електронному вигляді. І вже після цього перейти безпосередньо до заповнення документу. Після внесення усіх необхідних даних та скріплення їх цифровим підписом декларація за бажанням платника або надсилатиметься до податкової, або
зберігатиметься для друку у паперовому вигляді.
Заступник начальника інспекції запевнила в тому, що така новація, за прогнозами податківців, швидко стане популярною серед платників податків, адже позбавить їх необхідності відвідувати податкову для звітування. Оскільки подавати декларацію потрібно за місцем реєстрації, особливо зручним цей сервіс стане для тих платників, в яких відрізняються адреси реєстрації та фактичного проживання.

Цифровий підпис можна безкоштовно отримати в акредитованому Центрі сертифікації ключів, за адресою: м. Луцьк, Київський майдан, 4. А саму програму можна вільно завантажити з веб-порталу податкової.