Про це повідомила директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг  у місті Луцьку» Лариса Карп'як під час засідання виконавчого комітету Луцької міської ради, - інформує інтернет-видання «Під прицілом».

Лариса Карп'як розповіла, що питання, які стосуються житлово-комунального господарства, викликані перш за все незадовільним станом житлового фонду, що потребує проведення капітальних ремонтів, зношенністю мереж тепло та водопостачання, якістю житлово-комунальних послуг.

Також зросла  кількість звернень з соціальних питань.

«Якщо в минулих роках зверталися пенсіонери, інваліди, то цього року більше звертаються працездатного віку, які просять допомогу на лікування та інші соціальні потреби», - зауважила Карп'як

Загалом в 2012 році через відділ звернень громадян Луцької міської ради надійшло 7 тисяч 347 звернень громадян, що на 417 звернень менше, ніж у 2011 році. 303 лучанина  звернулися до керівників муніципалітету безпосередньо через офіційний сайт Луцької міської ради.