На веб-порталі Державної податкової служби України запроваджені інформаційні безкоштовні електронні сервіси: «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера», «Дані з реєстру платників ПДВ», «Перевірка свідоцтва платника єдиного податку», «Анульовані свідоцтва платників ПДВ», «Електронний кабінет платника податків», які гарантують підприємливим людям Волині нові можливості в інформуванні та сучасні комп’ютерні технології скорочення документообігу. Про це інформує сектор взаємодії із ЗМІ та громадськістю ДПС у Волинській області.
Для інформаційної підтримки та технічної допомоги платникам податків у ДПС України створено call - центр, в якому представникам бізнесу надаються консультації з питань подання податкової звітності та реєстрації податкових накладних в електронному вигляді.
Окрім того, Державною податковою службою України підписано Меморандум із компаніями, які розробляють сучасне програмне забезпечення для ринку фінансових послуг. Досягнуті домовленості дають можливість клієнтам компаній - учасниць Меморандуму безкоштовно подавати звітність до податкової, використовуючи в роботі такі електронні послуги, як «ДПС України» та «Айфін» .
Саме таке сучасне програмне забезпечення гарантує захищену передачу звітів в електронній формі з використанням електронного цифрового підпису до ДПС України, а також Пенсійного фонду України та Статистичного управління України.
«Майбутнє саме за такими сучасними сервісними послугами – вже випробуваними, комфортними та корисними, які суттєво економлять час наших платників, дають унікальну можливість розвивати і зміцнювати свій власний бізнес, користуючись при цьому консультаціями податківців»б - зазначила заступник голови ДПС в області Інна Степанюк.
Нагадуємо, що представники малого та середнього бізнесу Волині можуть отримати вичерпні роз’яснення щодо процесу подання податкової звітності засобами Інтернет-зв’язку в усіх 9 Центрах обслуговування платників податків, які діють при місцевих податкових інспекціях.





Коментарі
коментарів немає