На веб-порталі Державної податкової служби України запроваджені інформаційні  безкоштовні електронні сервіси: «Дізнайся більше  про свого бізнес-партнера», «Дані з реєстру платників ПДВ», «Перевірка свідоцтва  платника єдиного податку», «Анульовані свідоцтва платників ПДВ», «Електронний кабінет платника податків»,  які  гарантують підприємливим людям Волині нові можливості в інформуванні  та сучасні комп’ютерні технології  скорочення документообігу. Про це інформує сектор взаємодії із ЗМІ та громадськістю ДПС у Волинській області.

Для інформаційної підтримки  та технічної допомоги  платникам податків у ДПС України  створено call - центр,  в якому   представникам бізнесу надаються консультації з питань подання податкової звітності  та реєстрації податкових накладних  в електронному вигляді.  

Окрім того, Державною податковою службою України підписано Меморандум із компаніями, які розробляють сучасне програмне забезпечення для ринку фінансових послуг. Досягнуті домовленості  дають можливість  клієнтам  компаній - учасниць Меморандуму  безкоштовно подавати звітність до податкової, використовуючи  в роботі  такі       електронні  послуги, як «ДПС України» та  «Айфін» .

Саме таке сучасне  програмне забезпечення гарантує  захищену передачу звітів в електронній формі з використанням електронного цифрового підпису до ДПС України, а також Пенсійного фонду України та Статистичного управління України.

«Майбутнє саме за такими сучасними сервісними  послугами – вже випробуваними, комфортними та корисними, які суттєво  економлять час наших платників, дають унікальну можливість розвивати і зміцнювати свій власний бізнес, користуючись  при цьому консультаціями податківців»б - зазначила  заступник голови ДПС в області Інна Степанюк.

Нагадуємо, що представники малого та середнього бізнесу Волині можуть   отримати вичерпні роз’яснення щодо процесу подання  податкової звітності засобами Інтернет-зв’язку в усіх  9 Центрах  обслуговування платників податків, які діють при місцевих податкових інспекціях.