Сьогодні на оперативній нараді міський  голова Микола Романюка в стінах міської ради міста Луцька представив нового начальника управління туризму та промоції міської ради Наталію Бунду та нового радника з питань туризму на громадських засадах Геннадія Друзенка, - повідомляє інтернет-видання «Під прицілом».

Тож міський голова попросив новопризначених прозвітувати про розвиток туризму в Луцьку та поділитись планами на майбутнє. Таким чином, Геннадій Друзенко представив погрому розвитку туризму посилаючись на закордонні країни та міста, де на його думку туристичний продукт розвинений набагато краще. Друзенко навів факти, що туризм охоплює більше 1 млрд населення в світі і для України приносить близько 9,1% ВВП. Окрім цього сфера туризму забезпечує вигідні для економіки робочі місця (3,3%). 

«Туризм, як локомотив, який тягне за собою великий ланцюг!» -запевнив пан Геннадій.

Тож за його словами необхідно працювати над покращенням ріня туризму на теренах Волині.

Новопризначений радник порівнює український Луцьк із британським Йорком, де така ж сама ситуація з історичними пам’ятками, проте у "Йорк хочуть що разу повертатися".

«За 2008 рік британське місто відвідали близько 7 млн гостей, які залишили місту 900 млн доларів, що заважає нам досягнути таких результатів?» - запитує він.

За словами Геннадія Друзенка, в нього немає іншого виходу і він змушений апелювати до Європейської статистики, бо в Україні її нажаль немає. На сьогодні чи не основним завданням радник та новопризначена начальниці відділу туризму ставлять туристичну мапу міста, та те, щоб на ній з'явився Луцьк. Тож вважають, що правильний туристичний маркетинг є головним ключем.