Підприємці ринку «Варшавський» вимушені оплачувати усі забаганки Волинської облспоживспілки, інакше їм погрожують демонтажем та вивезенням їхнього контейнера за межі ринку. Про це повідомляє «Під прицілом».

«Наші контейнери стоять на газовій трубі вже 15 років. За останній рік директор ринку підняв питання про необхідність перенесення цієї труби, тому що вона знаходиться в аварійному стані і в будь який момент може вибухнути. Уже замовили проект винесення труби за межі ринку. Цей проект затвердив «Волиньгаз». Спочатку заступник облспоживспілки Горгут запевняв, що все це здійснюватиметься за їхні кошти, але потім відмовився. Коли підприємці вирішили зробити це за власні гроші, заступник голови облспоживспілки сказав, що потрібно обрізати контейнери на 2 метри від труби, тобто, в результаті у ньому неможливо буде працювати. Але ж самого початку говорилося, що труба є небезпечною, то перенесення контейнерів, це не вирішення проблеми по суті», - говорить підприємець Микола Білотіл.

Про те, як облспоживспілка не виконує власних умов договору, розповідає Степан Бойко. «В договорі чітко вказано, що ми платимо за оренду, тож облспоживспілка забезпечує нас всім необхідним і всі витрати по реконструкції та ремонту бере на себе. А коли склалась така ситуація, то ми повинні платити гроші з власних кишень».

«Нам давали просто шматок землі, а ми самі облаштовували. А в договорі було написано, що нам дають «торгове місце», - підтверджує не співвідносності з договором підприємець Алла Сівак.

«Облспоживспілка заставляє нас робити реконструкцію. Горгут тисне на нас, мовляв, позбавить робочих місць або ж збільшить орендну платню вдвічі. З моїх трьох контейнерів, залишили мені тільки два. А орендну плату плачу як за три контейнери», - говорить Юлія Смолянкіна.

«Іду на роботу, і не знаю чи застану свій контейнер на місці, бо погрожують, що його виріжуть і вивезуть, бо я не згідна платити за новий – зменшений контейнер. А ось цей пластиковий дах, яким покрили ринок встановили за гроші підприємців. Аж 6 тисяч гривень з кожного контейнера мали ми заплатити, тоді як, якби його монтували наймані нами працівники, то платити потрібно було б вдвічі менше. Оскільки, я все ж таки не заплатила, мені відрізали світло, хоч за умовами договору його могли обрізати лише за несплату саме за світло, а не даху. Врешті, електрику увімкнули, однак напруга така маленька – по півтора кіловати на два контейнери, тоді як було два кіловати на один.

Про ще одне нововведення, яке не стикується з умовами договору, розповідає Алла Сівак: «Якщо людина не оплатила вчасно за світло і його вирізали, то за повторне його підключення беруть аж 200 гривень».

Цікаво, що на  пластиковому даху, який до речі, місцями увесь в дірках, ще збереглися наклейки від виробника, на яких написано, що цей пластик витримує до 27 градусів жари, а при вищих температурах він починає виділяти токсичні речовини. Явно, що коли встановлювали крівлю – не думали про здоров'я людей.

Наразі біля «вкорочених» контейнерів стоять нові – без номерів. Відтак, плата за користування ними йтиме виключно в кишеню керівництва ринку, яке до речі, знайшло кошти, щоб поставити нові контейнери.

Таким чином, підприємці мають за власний кошт «вкорочувати» свої контейнери або ж ставити нові – мініатюрні. А те, що старі контейнери вони ставили теж за свої кровні – нікого не хвилює. Як в принципі і те, що зараз на ринку практично період застою в торгівлі, і підприємці не мають змоги оплачувати усі нововведення облспоживспілки, тим більше – якщо вони абсолютно не співпадають з умовами договору та, власне, є явним перевищенням повноважень самої облспоживспілки.