Кабмін підтримав вітчизняних виробників муніципального транспорту, фактично заборонивши містам закуповувати імпортну техніку. У прийнятій держпрограмі активізації розвитку економіки вказано, що ступінь локалізації транспорту повинна становити не менше 80%. Про це повідомляє інтернет-видання «Волинська правда» з посиланням на «Коммерсантъ-Украина».
Зараз через нестачу фінансування муніципалітети нерідко закуповують вживану імпортну техніку. А рішення уряду може уповільнити відновлення парку міського транспорту, побоюються учасники ринку.
Кабінет міністрів затвердив держпрограму активізації розвитку економіки на 2013-2014 роки. У ній муніципалітети фактично примушують до закупівель міського транспорту у вітчизняних виробників. Оновлення трамваїв і тролейбусів має відбуватися за рахунок техніки зі ступенем локалізації не менше 80%, заявив учора віце-прем’єр Олександр Вілкул, виступаючи на розширеному засіданні уряду.
Зараз багато міст змушені закуповувати уживаний електротранспорт імпортного виробництва. Наприклад, минулого року Тернопіль придбав два уживані тролейбуси з Чехії, вартістю 150-300 тис. грн/шт, Луцьк – десять тролейбусів з Польщі вартістю 65 тис. грн/шт, а Дніпропетровськ – 30 трамваїв з Німеччини за 9,6 млн грн . Вся техніка має термін експлуатації від 12 до 20 років.





Коментарі
водій
04.03.2013 09:09:45
У беушних тролейбусів, які придбали для Луцька давно термін експлуатації збіг. Тепер водії грабаються у тому брухті, а пасажири фактично ризикують життям.
Водію
04.03.2013 09:54:46
У вітчизняних радянських термін уже 3 рази як збіг, а їздять. А за ризик і поломки несе відповідаьність ЛПЕ. Польські чомусь поза терміном в кращому стані. Там трохи дбають за техніку- це ОЧЕВИДНО. У нас хочуть місцеві органи заставити купувати ВІТЧИЗНЯНИЙ транспорт. Це добре, але цікаво за які кошти? Бо говорять на всіх рівнях , що їх немає! За кредити МВФ? Тут лацюгову реакцію неважко спрогнозувати!!! Платити будуть ЛЮБІ УКРАЇНЦІ із своєї кишені і ви пане Водій також.