За звітний період на адресу міської ради надійшло 678 телефонних звернень, з них 486 – скарги.Про це стало відомо на оперативній нараді Луцької міської ради., - інформує «Під прицілом».
Зокрема, мова йде про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80» з 26 лютого по 11 березня 2013 року.
За словами директора департаменту «Центр надання адміністративних послуг» Лариси Карп’як, близько 46 скарг поступило на роботу ДКП «Луцьктепло», 20 дзвінків стосувались роботи КП «Луцькводоканал», 37 скарг викликано перебоями електропостачання в житлових будинках та квартирах. Відносно зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій надійшло 16 звернень. 18 скарг стосувались зупинок ліфтів. За звітний період на адресу ЛСКАП «Луцькспецкомунтрас» було передано 14 повідомлень, з них 9 – про несвоєчасний вивіз твердих побутових відходів з вулиць. 27 дзвінків надійшло відносно вирішення проблем з безпритульними собаками від жителів будинків. 18% від загальної чисельності звернень стосувалися житлово-комунальної сфери міста. 28 звернень надійшло щодо руху міського пасажирського транспорту та маршрутних таксі.
Коментарі
коментарів немає