Корпорація «АвтоВАЗ» в березні відновить постачання машинокомплектів для української корпорації «Богдан». У 2013 році планується постачання приблизно 10 тисяч машинокомплектів для випуску автомобілів «десятого» сімейства, - повідомляється на сайті Forbes.ua.
Про це повідомив директор із зовнішніх зв'язків російського автозаводу Ігоря Буренкова.
За його словами, реалізацією зібраних машин буде займатися сам «Богдан». «Десятки» «АвтоВАЗ» вже кілька років не проводить - їх замінила Lada Priora.
Прес-секретар української корпорації Сергій Красуля підтвердив укладення нового контракту з «АвтоВАЗом».
«Наприкінці 2012 року «Богдан» зупинив виробництво через погіршення ситуації на внутрішньому ринку», - говорить Красуля.
За словами Красулі, в 2012 ринок хоч і збільшився (на 14,5% до 237 602 штук), але імпорт потіснив місцеву продукцію.
«Після того як стало зрозуміло, що українська влада введуть спецмита на імпорт легкових автомобілів у розмірі 6,4-12,95%,« Богдан »переглянув свою виробничу програму, і зокрема домовився з« АвтоВАЗом »про відновлення закупівель машинокомплектів (вони не оподатковуються митами) », - сказав Красуля.
Як і колись, «Богдан» випускатиме автомобілі під трьома марками - Hyundai, Lada і «Богдан», зазначив Красуля.
За його словами, обсяги виробництва в 2013 році будуть залежати від ситуації на ринку.





Коментарі
місцевий
21.03.2013 14:30:29
Як Вам подобається - випускатиме Хюндай, Ладу і Богдан. Щодо останнього не знаю, а перші два ... Ну "Богдан", ну монстр нашого автомобілебудування. Але ж знову машинокомплекти ( тим більше митом не обкладаються). Чому ж ціна нашої зібраної не далеко втікла від ВАЗівської . Свинарчуку і Порошенкові на хліб не хватає ? Та вони перш за все за свій карман переживають, а потім за робочі місця. Так як і Васадзе. Не можуть наші "гавнівки" стільки коштувати при такій зарплаті робітників, які їх збирають.
сторонній
26.03.2013 13:05:59
Це все через введення Росією утилізаційного збору. Більшість виготовленого вітчизняним " автопромом" ( тьху навіть називати так не хочетьсч) нашого мотлоху йшло в Росію. Після цього росіяни перестали його брати, у нас теж дані авто не жалували. От і зупинились наші "гіганти". З Росією видать сваритись не хочеться от і вирішили відігратись на імпортних авто, тому що для Європи наш ринок не такий актуальний як інші. А наші "мудрі" керівники тільки прикриваються благими намірами. Скажіть, а якщо українці не будуть купувати наші зібрані "автомобілі", де візьмуться гроші на робочі місця ? Що тоді скажуть у Кабміні. Коротше кажучи хочуть заставити пересічного українця пересісти на вітчизняне, а конкурентів ( як у 90-і ), якщо не пристрелити, то зробити інвалідом.