З ініціативи Волинської агенції із залучення інвестицій у виконавчому комітеті міської ради відбулась робоча зустріч з обговорення концепції розвитку туристичного сектору міста Ковеля, яку провів заступник міського голови Ігор Прокопів. Участь у ній взяли представники структурних підрозділів виконавчого комітету міської ради, громадських організацій, депутати міської ради, - повідомляється на сайті Ковельської міькради.

Волинська агенція із залучення інвестицій спільно з виконавчим комітетом Ковельської міської ради розробила інтегровану концепцію дій для покращення туристичної привабливості Ковеля. У ній охоплені всі важливі заходи, реалізація яких сприятиме покращенню умов перебування іноземних та українських гостей у місті. 

Потреба розвивати туризм у Ковелі виникла давно, проте розробкою комплексної програми ніхто не займався. Торік у місті побувало 60 тисяч іноземних туристів. Це свідчить про те, що Ковель є цікавим для іноземців та мешканців інших українських міст. Зважаючи на вигідне географічне розташування, багате історичне минуле можна розвивати туристичний сектор.

Заступник міського голови Ігор Прокопів переконаний, що розроблена концепція є важливим кроком до подальшого успішного розвитку туризму у Ковелі. Варто об’єднати зусилля усіх зацікавлених сторін, аби створити вигідну для громади та цікаву для гостей міста програму розвитку туризму. Вона має включати події культурного і спортивного життя міста, туристичні маршрути, музеї, історичні місця та інше. Для цього впродовж багатьох років напрацьовувалась певна інформаційна та матеріальна база, але не було системності. На думку Ігоря Прокопіва, є необхідність створення туристичного логотипу міста, який буде важливим елементом впізнаваності Ковеля, сприятиме його привабливості у виборі місця відпочинку для туристів. Тому планується розробити Положення та оголосити конкурс на створення логопиту міста.  

Координатор проекту Наталія Оксенюк каже, що при розробці концепції було проведено опитування іноземних туристів, які впродовж минулого року побували у Ковелі. Вагомим недоліком, який у нас сьогодні існує, є недостатність друкованої інформації для туристів, відсутність її у веб-просторі. 80% опитаних повідомили, що при плануванні подорожі користувалися Інтернетом, шукаючи інформацію про цікаві місця в Україні, наявність туристичної інфраструктури. 

Підтримку для розвитку туризму в місті можна знайти і в Європейських фондах, але для цього треба показати, що ми самі зацікавлені і робимо важливі кроки для реалізації своїх планів. Не менш важливо засвідчити, що є співпраця влади та громади. Депутат міської ради Сергій Кошарук переконаний, що співпрацювати треба ще й з бізнесом, без цього розвиток туристичної сфери не можливий. Адже туризм – це напрямок економічний. 

Начальник відділу економічного розвитку Андрій Товстига повідомив, що виконавчим комітетом Ковельської міської ради подано проекти до третього набору Програми Транскордонного співробітництва «Польща-Білорусь-Україна 2007-2013». Зокрема із польськими містами-партнерами Ковеля Ленчною та Хелмом: «Ленчна і Ковель – прикордонні міста двох традицій і культур» та Побач, почуй, відпочинь – Хелм і Ковель». У разі перемоги цих туристичних проектів міста матимуть змогу отримати певну інформаційну матеріальну базу для розвитку туризму в регіоні. 

Свої думки щодо переваг і недоліків концепції висловили депутати міської ради Сергій Кошарук і Тетяна Селівончик, методист з виховної роботи управління освіти Жанна Колесникова, голова молодіжного фонду «Наше майбутнє» Сергій Дружинович. Учасники робочої зустрічі обговорювали можливості розвитку різних видів туризму – спортивного, ділового, оздоровчого, подієвого, історико-культурного.

Наприкінці зустрічі було підбито підсумки обговорення та визначено напрямки роботи та дано ряд доручень учасникам робочої групи.