Завдяки впровадженню антикорупційного проекту «Пульс» представники бізнесу отримали можливість повідомити про перешкоди у спілкуванні з податківцями та митниками, прискорити процес обслуговування та без зволікань з боку посадовців отримати адміністративні послуги, - повідомляє сектор взаємодії із ЗМІ та громадськістю ДПС у Волинській області.

Про це учасників засідання громадської ради при ДПС у Волинській області поінформувала заступник голови податкової служби краю Інна Степанюк.

«Більш як протягом року цей антикорупційний сервіс пройшов апробацію у податковій службі і дозволив представникам бізнесу оперативно розв’язувати проблемні моменти, які виникали в ході спілкування з податківцями. Віднедавна цей сервіс доступний клієнтам митниці», – зазначила Інна Степанюк.

Посадовець зазначила, що зважаючи на останні резонансні факти та критичні зауваження у мас-медіа стосовно дій окремих посадовців відділу ПМ Луцької ОДПІ саме звернення на «Пульс» представників підприємницької спільноти та зовнішньоекономічної діяльності дозволить в подальшому запобігти корупційним явищам.

«Врегулювати будь-які неприємні ситуації у спілкуванні з посадовими особами митниці і податкової можна протягом доби від часу дзвінка на «Пульс» Міністерства доходів і зборів України. Цей сервіс працює за принципом call-back- податківці та митники не лише приймуть дзвінок , а й повідомлять про результату розгляду скарги чи звернення», – підсумувала Інна Степанюк..

Отож, якщо у представників бізнесу виникають певні труднощі у спілкуванні з податковою чи митницею, варто телефонувати за номером „Пульсу” (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.