За січень - березень 2013 року посадовими особами органів державної податкової служби Волині проведено 136 особистих прийомів платників податків. Усі відвідувачі отримали детальні роз’яснення на поставлені питання від керівного складу органів ДПС Волині, їм запропоновані конкретні шляхи вирішення порушених проблем, - інформує сектор забезпечення доступу до публічної інформації та звернень громадян ДПС у Волинській області.

Окрім спілкування на особистих прийомах, громадяни можуть звернутися за вирішенням нагальних питань і в письмовому вигляді. Однак, до посадовців податкової зі своїми письмовими зверненнями громадяни цього року звертаються втричі рідше, як торік,- наголошують у податковій службі області.

Зокрема, за три місяці цього року до органів ДПС області надійшло 82 письмові звернення громадян. Торік з письмовими заявами до податкової звернулось 213 платників податків області.

Як і раніше, звертаючись письмово до посадовців податкової служби Волині, громадяни найчастіше ставлять питання, пов’язані з видачею реєстраційного номера облікової картки, це – порушена проблематика майже половини письмових звернень. Питання оподаткування доходів підприємницької діяльності, особливості нарахування та сплати податків – тематика кожного четвертого письмового звернення.

Решта письмових заяв стосувались контрольно - перевірочної роботи, реєстрації та обліку платників податків, застосування податкової соціальної пільги тощо. Зокрема, 8 разів громадяни інформували податківців про факти ухилення від сплати податків.

Відчутне скорочення письмових заяв до податківців – це результат впровадженого податкового сервісу у відкритих центрах обслуговування платників податків, запровадження сучасних електронних сервісів, - запевняють в ДПС Волині. Окрім того, завдяки антикорупційному проекту «Пульс» (044) 284-00-07 громадяни отримали можливість оперативного реагування на перешкоди, які ще виникають у спілкуванні податківців та платників податків.