У Луцьку біля торгового центру «Глобус», що на вулиці Єршова сьогодні відбувся передвеликодній ярмарок. Його проведення ініціює місцева влада, вона ж здійснює контроль над цінами продукції, представленої на продаж, - інформує «Під прицілом».

Суть таких ярмарків головним чином полягає в тому, аби люди мали змогу придбати до свята продукти не за завищеними цінами, як це беруть собі за правило базарники, а за цінами виробника, себто – мінімальними.

Однак, якщо порівняти ціни, представлені на продукцію на сьогоднішньому ярмарку, то вони практично нічим не відрізняються від загальноринкових. Приміром, за десяток яєць тут просили від 5,50 гривень до 7. Кілограм селянського масла оцінили у 45 гривень, картоплі – 2,50.

Звісно, найбільш актуальною в передсвяткові дні, а отже такою, яка користується найбільшим попитом є  м'ясна продукція. Власне, сьогодні покупцям пропонували лише свинину. Ціни – помірні, однак і не нижчі від ринкових. Приміром,  кілограм шинки вартував 38 гривень, бочок – 25, а сало – 15.

 До відома любителів традиційної великодневої страви – холодця, повідомляємо, що кілограм свинячої ратиці вартує 15 гривень. Ідентична ціна і на свинячу голову.

Ціна за кілограм домашньої копченої ковбаси коливалася в межах 70 гривень, а за кілечко потрібно було віддати приблизно 30.

Значно виросли ціни на цукор. Приміром,  мішок цього солодкого продукту сьогодні на ярмарку оцінили у 260- 270 гривень, а мішок муки – 190.

Ціни на сільськогосподарську продукцію були більш-менш помірними. Якщо порівняти, що за 1 літр молока на ринку просять приблизно 7 гривень, то сьогодні його можна було придбати за 5. Один літр сепараторної сметани оцінили у 30 гривень, а кілограм творогу  - 25.

Ціни на свіжі овочі не надто вабили покупця, бо приміром, за невеличкий пучок редиски потрібно було викласти 7 гривень, а за стограмовий пучечок зеленої цибулі – 3 гривні, тоді як на ринку «Північний», який розташований одразу через дорогу від місця проведення ярмарку, така цибуля вартує 2 гривні за пучок.

Тож, ярмарки-ярмарками, а головне завдання продавця – збути свою продукцію за якомога вищою ціною, а не собі у збиток.