Директор Луцького підприємства електротранспорту призначений на посаду, аби лобіювати інтереси кредитора ЛПЕ – компанії «Богдан-лізинг», - вважає депутат Луцької міської ради Андрій Осіпов, - пише «Волиньпост»

Він розкритикував діяльність комунальних підприємств Луцька, зазначивши, що вони не прибуткові. Особливу увагу зосередив на Луцькому підприємстві електротранспорту, яке здійснює тролейбусні та маршрутні перевезення, а тобто виконує соціальну функцію.

Зокрема, депутат зосередив увагу на кадрових призначеннях на підприємстві. А саме – призначенні на посаду керівника Івана Грицанчука. 

«Іван Грицанчук – це один з керівників Луцького автозаводу до свого призначення на посаду керівника ЛПЕ. А Луцький автозавод входить до корпорації «Богдан». Корпорація «Богдан» - це найбільший кредитор ЛПЕ. ЛПЕ боргує корпорації «Богдан» велику суму грошей», - пояснив Осіпов. 

Нагадаємо, що 25 грудня 2007 року між ТзОВ «Богдан-Лізинг» та Луцьким підприємством електротранспорту уклали договір фінансового лізингу для придбання 21 автобусу моделі А-069.21, 14 одиниць моделі А-144.1, 6 одиниць моделі А-144.5.

Вартість предмета лізингу на момент його передачі відповідачу становила 11 мільйонів 736 тисяч гривень. 

«Міський голова призначає людину, яка працювала там, яка хоче отримати багато грошей. Її призначають на підприємство, яке винне багато грошей. Хто такий Іван Грицанчук? Це агент корпорації «Богдан». При здоровому глузді хто-небудь би це зробив?», - додав депутат. 

Він припускає, що таке призначення має підстави хіба тоді, коли є «зацікавлення у результатах для корпорації «Богдан». 

Згадав Осіпов і про те, що один з членів виконкому - заступник президента Корпорації «Богдан» Володимир Гунчик. 

«Чому Богдан-лізинг стягує величезні суми з Луцька? Чому Романюк, який є величезним господарником не слухається порад тимчасової контрольної комісії, яка сказала, що договір лізингу слід розірвати?», - запитує Осіпов. 

Загалом депутат називає угоду «економічно правильною». Втім додає, що місто вибрало неправильного контрагента. Каже, що «Богдан-лізинг», для якого продаж автобусів місту був найбільшим контрактом, повинен був надати знижку, не стягувати неустойку, зменшити відсотки і не застосовувати різницю в курсі долара. 

«А вони з нами вчинили, як жорстокі представники капіталістичного світу. Вони об місто витерли ноги, витерли ноги об всіх лучан. Застосували штрафи, відсотки, курсові різниці», - додає Осіпов.

Більше того, депутат додає, що керівник ЛПЕ може понести кримінальну відповідальність, якщо він платить кредити тому, коли є борги по зарплаті.