37% відвідувачів медичних закладів міста Луцька сплачують добровільні внески, а 29 % луцьких пацієнтів хоч раз «віддячували» лікарю, - інформує «Асоціація захисту прав молоді Волині».
Такими є результати соціологічного опитування, яке провела Асоціація захисту прав молоді Волині, з метою дослідити якість надання послуг медичними закладами міста Луцька. Впродовж грудня 2012 - січня 2013 року волиняни оцінювали ступінь зручності та комфортності перебування у лікарнях, доступність медзакладів, якість роботи лікарів та обслуговуючого персоналу, вказували на основні проблеми, з якими зіштовхуються при отриманні медичних послуг. Всього було опитано 480 відвідувачів таких закладів охорони здоров’я: Луцька міська поліклініка №1, Луцька міська поліклініка №2, Луцька міська поліклініка №3 та Волинська обласна клінічна лікарня.
За результатами опитування, у третини відвідувачів медичних закладів міста (32 %) виникало бажання поскаржитись на дії лікарів чи обслуговуючого персоналу. Проте, серед них лише незначна частина (16%) виконала свої наміри. При цьому, якість роботи лікаря за такими показниками як бажання допомогти, компетентність та ввічливість було оцінено на досить високому рівні. А от думки щодо того, чи наявне медичне обладнання забезпечує потреби працівників лікарні для ефективного виконання своїх обов’язків, розподілились майже порівну: 45 % респондентів вважають, що забезпечує та 55 % думають навпаки.
45 % відвідувачів медичних закладів відповіли, що мали справу із «подвійними» чергами. При цьому 89 % респондентів зазначили, що прийом у лікаря розпочинався вчасно.
Як показують результати дослідження, основними труднощами, з якими зіштовхуються луцькі пацієнти при отриманні медичних послуг, є проблема із паркуванням, доступом лікарень для людей з обмеженими можливостями, а також можливість харчування в приміщеннях медичних закладів.
Значна частина відвідувачів медичних закладів міста Луцька підтримує запровадження сімейних лікарів, медичного страхування та електронних медичних карток. Так, половина респондентів (51 %) концепцію «сімейного лікаря» вважає вдалою.
Крім того, респондентам було запропоновано оцінити лікарню в цілому за 5-бальною шкалою. Отже, найвищі бали отримали Луцька міська поліклініка № 1 та Луцька міська поліклініка № 2 – 4.1 та 4.0 бали відповідно. Дещо нижчу оцінку отримала Луцька міська поліклініка № 3 – 3,9. І найнижче оцінили респонденти роботу Волинської обласної клінічної лікарні – 3,4.
Довідково: соціологічне дослідження було проведене Асоціацією захисту прав захисту молоді Волині в рамках проекту «Активізація громадськості Волинської області у сфері прав на належну медичну допомогу» за фінансової підтримки Фонду сприяння демократії Посольства США в Україні.
Коментарі
коментарів немає