Сьогодні у Луцьку відбувся круглий стіл на тему: «Пошук можливостей вирішення проблем паркування автомобілів у житлових районах», під час якого міські депутати та чиновники обдумували шляхи подолання нині глобальної проблеми – хаотичного захаращення прибудинкових територій автомобілями, - інформує «Під прицілом».
Так організаторами заходу виступили Волинський Інститут Підтримки та розвитку Громадських Ініціатив спільно з Асоціацією підтримки та розвитку ОСББ та ОСН.
Зокрема, на сьогодні проблема, де ж поставити свій автомобіль тривожить чи не кожного лучанина, який за кермом. Так згідно з даними Волинського Інституту Підтримки та розвитку Громадських Ініціатив, за останні кілька років кількість автомобілів у місті збільшилася на 26%, а відтак місць для стоянок автомобілів поменшало і катастрофічно не вистачає.
«Я в один вечір біля свого будинку в дворі нарахував біля 70 автомобілів», - зауважив президент Волинського Інституту підтримки та розвитку громадських ініціатив Петро Лавренюк .
Своє обурення сьогодні висловили і працівники пожежних та швидких. З їх слів вони вже не одну машину пошкодили намагаючись пробратися в деякі двори міста, адже мешканці незаконно ставлять шлагбауми та стовпи аби з їхнього двору не робили парковку.
Що ж насправді спричинило таку ситуації, то на думку учасників круглого столу все через те, що у місті фактично не має спеціально облаштованих автомобільних парковок. А у міської ради міста не вистачає на все коштів, отож і проблема поки що стоїть на місці, не зважаючи на те, що дане питання вже неодноразова піднімалося на сесії міськради..
У нічний період місто взагалі перетворюється в парковку для великогабаритних автівок. Власники автомобілів на парковку їхати не хочуть, бо ціни занадто дорогі, проте ціни на паркову наразі ніхто переглядати не збирається.
Однак на сьогодні міський депутат Тарас Бас оголосив про поетапний вихід з ситуації.
Він запевняє, що для початку треба навести лад з незаконними тимчасовими спорудами,«черепашками» та зробити моніторинг гаражів, а згодом вже й починати співпрацю з приватним інвесторами парковки.
Коментарі
коментарів немає