Один з популярних транспортних маршрутів в Луцьку обслуговує один автобус замість п’яти, - повідомляє інтернет-видання «Під прицілом»
Люди, які проживають в районі кінцевої зупинки на вулиці Володимирській у Луцьку, заявляють, що вони опинилися у такому собі «Бермудському трикутнику». Пасажири годинами простоюють на зупинці, щоб дістатися у місто. Найбільше нарікають на найпопулярніший маршрут №29, яким люди щодня доїжджали на роботу. Кажуть, затрачають неймовірну купу часу й нервів, поки сядуть у свою маршрутку.
Маршрут №29 сполучає вулиці Володимирська – Карбишева. Автобус курсує практично через усе місто: Володимирська, Червоного Хреста, Ковельська, Глушець, Паркова, Волі, Рівненська, Відродження, Молоді, Соборності, Гордіюк, Конякіна, Карбишева; у зворотному напрямку: Карбишева, Конякіна, Гордіюк, Соборності, Перемоги, Винниченка, Словацького, Богдана Хмельницького, Ковельська, Червоного Хреста, Володимирська. Пасажири нарікають, що віднедавна аби доїхати до потрібної зупинки, куди вони раніше діставалися без проблем, мусять один раз, а то й двічі пересідати.
«Позавчора не було чим їхати. Он 29 чоловік каже, годину чекав. 29-й маршрут ходить дуже рідко»
«Я добираюся ним з роботи, коли повертаюся. Чекати треба дуже довго. Можна 40 хвилин чекати, можна 30 хвилин. Дуже рідко він є вчасно. Туди добираюсь 25-кою та сама проблема. Практично всі не ходять. Ще більша проблема почалася з початком літа. Взагалі добратися не можна. От зараз вже стою скільки, людей питаю, 29-ї не було»
Пасажири уже допиталися у водія про причину проблеми. Як з’ясувалося, на рейсі працює усього один автобус.
«Я кожен день запізнююсь на роботу. Ну, наприклад, я водія запитала, він сказав, що він один в рейсі. Ви розумієте, що таке 29-й один в рейсі? Це не район… Тут теж люди живуть, і добиратися.. Ну, наприклад, я на 9-ту годину не встигаю. Ви ж бачте: в 25-ку не можна увійти. 29-й – це 45 хвилин.»
Як вдалося з’ясувати кореспондентам «Під прицілом», проблемний маршрут №29 отримало Луцьке підприємство електротранспорту. У публікації «Правда про те, як на Луцькому підприємстві електротранспорту гниють автобуси, за які ще не погашено лізинг» ми повідомляли про схему залучення автобусів в оренду і масове розірвання договорів з боку підприємців через нерентабельність. Однак у результаті такого господарювання, як бачимо, потерпають пасажири.
Начальник управління транспорту та зв’язку Луцькради Анатолій Миронюк, пояснив що ситуація, яка склалася – це господарські відносини перевізника та підприємця. Судячи з усього, в муніципалітеті не дуже поспішають втрутитися у ситуацію.
Нагадаємо, кілька днів тому заступник Луцького міського голови Тарас Яковлев, вивчаючи ситуацію на ЛПЕ під час масового не виходу тролейбусів на маршрут, в інтерв'ю ТРК "Аверс" заявив про те, що першочергово потрібно виплатити лізинг перед ТОВ «Богдан Лізинг». Якого у ЛПЕ, за нашою інформацією, залишається ще близько 12 мільйонів гривень...
Тож, вочевидь, поки ЛПЕ не розрахується з лізингодавцем, лучанам доведеться діставатися на роботу на таксі, а водії та кондуктори ЛПЕ працюватимуть задурно.
Коментарі
Жителька МКС
04.07.2013 10:54:11
От Вам і результати ДІЯЛЬНОСТІ чи скоріше БЕЗДІЯЛЬНОСТІ влади!!!!!! Одне лише турбує: коли це все скінчиться? І чи настане час, відповідальності за такі вчинки???