Питання неякісного ямкового ремонту доріг у Нововолинську не втрачає своєї гостроти. У відповіді на звернення депутатської групи «Спільна думка» міський голова Віктор Сапожніков звинуватив обранців «у видумках» і «обурився на безпідставні звинувачення» від імені асфальторемонтників, - пише Проновік.
Мер назвав заяви депутатів «не зовсім точними і загалом тенденційними», а також висловив обурення на «безпідставні звинувачення» від імені колективу, «який займається ямковим ремонтом доріг працює вже разом декілька років і роботу свою виконує професійно кожного року». Хоча насправді відомо, що підрядник – ПП «Сантехмонтаж» – вперше виконує ремонтні роботи дорожнього покриття у Нововолинську. Минулого року цим займалися представники Луцької дорожньої пересувної механізованої колони та «Нововолинськтеплокомуненерго». До якості виконання робіт цими підрядниками претензій не було, до нинішнього – є і неабиякі.
Міський голова також запропонував обранцям висловити свої «претензії напряму» депутату Василю Бутинцю, який теж входить у групу «Спільна думка», а також є начальником Виробничого управління комунального господарства у Нововолинську. Адже саме це підприємство призначене замовником по виконанню ремонтних робіт комунальної власності.
Василь Бутинець такій переадресації обурився. Він вважає, що вже стало тенденцією з боку місцевої влади пов’язувати професійну діяльність учасників «Спільної думки» із депутатською. Стосовно контролю ВУКГ над виконанням ремонтних робіт Бутинець заявив наступне:
«Як комунальне підприємство ми можемо здійснювати контроль виключно в межах того фінансування і можливостей, котрі нам надає міська влада. Не секрет, що те фінансування не тільки недостатнє, але ще і надходить зі значними затримками. Наприклад, вже 2 роки ми просимо надати справне службове авто, щоб можна було здійснювати об’їзд тих 70-ти кілометрів доріг, які є у нас в Нововолинську. Ви думаєте надали? Ні.
Міський голова написав, що я «несу персональну відповідальність за обсяги робіт по асфальтуванню та їх якість». Цікаво за що несе персональну відповідальність він сам?! Я скажу так: якщо обсяги робіт ще можна контролювати, то як впливати на якість? Я неодноразово робив зауваження підрядчику. Бачте, а результат дала лише огласка цього питання у ЗМІ. За це дякуємо небайдужим мешканцям Нововолинська.
Чесно кажучи, мені було б спокійніше і простіше працювати із професіоналами свої справи – Луцькою дорожньою пересувною механізованою колоною. Проте так сталося, що роботи цього року замовили у нового орендаря асфальтного заводу у Нововолинську. До речі, коли проводився конкурс на оренду, мене навіть в комісію не запросили, хоча завод знаходиться на балансі нашого підприємства. Оце, як на мене, і показує тенденційність деяких чиновників.»
І наостанок. Міський голова Нововолинська Віктор Сапожніков у відповіді на звернення депутатів написав, ніби «ніяким ДБН-ом не передбачено, що ями мають бути квадратної форми.» Натомість у зверненні йшла мова не тільки про ДБН, але і про «інші нормативно-будівельні вимоги та документи», якими повинні керуватися виконавці ремонтних робіт. Зокрема технічні вимоги можна прочитати у документі під назвою «Технологічні карти на ямковий ремонт покриттів дорожнього одягу», розробленому Державною службою автомобільних доріг України та Державним виробничо-технологічним підприємством «Укрдортехнологія». Там у пункті 2.4-2.5 розділу «Організація і технологія виконання робіт» зазначено, що «2.4 Границі ремонту вибоїн розмічаються прямими лініями в поздовжньому і поперечному напрямках з захватом непорушного шару покриття на 3 – 5 см, при цьому декілька близько розташованих вибоїн об’єднують одним контуром або «картою»прямокутної форми».
Зрештою, виконавці ремонтних робіт дослухалися до думки депутатів. У своїй подальшій роботі вони таки вирізають ями прямокутної форми. Це видно із фотографій.
Коментарі
коментарів немає