Найбільша кількість звернень лучан на адресу міської ради стосується житлово-комунальної сфери, - повідомляє «Під прицілом».

Про це повідомив начальник відділу звернень громадян Роман Паюк під час оперативної наради Луцької міської ради.

За його словами, з 10 по 20 червня цього року до міської ради надійшло 623 телефонних звернень. Найбільша їх кількість стосувалася житлово-комунальної сфери міста. Це зокрема, проведення ремонту дорожнього покриття на вулицях міста, встановлення «пішохідного переходу» тощо.

Чимало звернень стосуються діяльності ДКП «Луцькводоканал» та ДКП «Луцькводоканал». А саме пориви водопроводів, ліквідація наслідків затоплення зовнішньої каналізації, недостатнє нагрівання води у квартирах. Не усі проблеми ліквідовані, тож за словами Романа Паюка, вони лишаються на контролі.

До переліку найчастіших скарг місцевих жителів також належать звернення щодо освітлення вулиць, зупинки ліфтів у житлових будинках, безпритульних собак та руху міського пасажирського транспорту та маршрутних таксі. Зокрема, мешканці нарікають на великий інтервал руху та ігнорування водіїв зупинятися на вимогу.