Наразі в переліку адмінпослуг, що надаються платникам податків та громадянам у сервісних центрах безоплатно, 55 найменувань. Цей перелік затверджений відповідним наказом Міністерства доходів і зборів України, – інформує відділ обслуговування платників податків ГУ Міндоходів у Волинській області.

«Якість послуг та вдосконалення технології обслуговування платників податків – серед першочергових завдань фахівців Міністерства доходів і зборів України та його територіальних підрозділів у регіонах. Тому, пропонуючи сучасні сервіси, зокрема електронні, Міндоходів намагається максимально наблизити стандарти обслуговування платників податків в Україні до кращих європейських зразків», – вважає начальник ГУ відомства в області Ігор Сінгаєвський.

За його словами, серйозність таких намірів у цьому напрямку підтверджує факт відкриття Центру надання адмінпослуг при Луцькій міській раді.

«Представники територіальних підрозділів центральних органів влади, які працюватимуть у цьому Центрі, полегшать процес отримання інформації, довідок, дозволів та свідоцтв. Оперативність надання послуг у ЦНАПАх та ЦОППах усуне будь-які перешкоди в діяльності представників бізнесу», – підсумував Ігор Сінгаєвський.

Довідково: завдяки сервісам Міністерства доходів і зборів у Центрах обслуговування платників податків громадяни та представники бізнесу можуть оперативно й безкоштовно отримати довідки, дозволи та свідоцтва. Зокрема, серед послуг, які пропонуються, – реєстрація книги обліку доходів та витрат, видача довідки про сплату роботодавцем податків та зборів, реєстрація реєстратора розрахункових операцій, видача довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, видача торгового патенту тощо.