Відтепер реєстрацію фізичних та юридичних осіб у Луцьку здійснюватиме Державна реєстраційна служба. Про це повідомляє ТРК «Аверс».
Реєстраторами відтепер будуть виключно держслужбовці, які мають вищу юридичну освіту. Проте, бажаючих працювати на цій посаді не багато. Відповідальність велика, а зарплата пропорційно низька. Тому штат реєстраторів у центрі надання адмінпослуг, що у Луцьку, досі неукомплектований.
Раніше підприємців реєстрував відділ міської ради. Ця структура розміщувалася у Луцьку на вулиці Грушевського. На початку травня цього року реєстраційна служба переїхала, до на той час ще не відкритого Центру надання адміністративних послуг, та почала працювати в тестовому режимі. Відділ реєстрації суб’єктів господарювання передав усі повноваження Укрдержреєстру.
В реєстраційному відділі, який функціонує в новоствореному Центрі надання адміністративних послуг, запевняють, що крім підпорядкування нічого не змінилося. Нових документів від підприємців не вимагають. Проте, численні зручності, які вони отримали з переселенням до ЦНАПу, не компенсують наявність черг.
У відділі реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців кажуть, що їм не вистачає людей. Раніше, коли цей відділ був від міськради - у ньому працювало шестеро осіб, тепер у штаті прописано дев’ятеро посадовців. Проте, вільні вакансії не заповнені.
Крім невисокої зарплати, як кажуть реєстратори, до їхньої професії є ще ряд вимог. Наприклад - обов’язкова наявність вищої юридичної освіти. Варто зауважити, що після того, як управління юстиції відібрало обов’язки реєстраторів у відповідного управління міської ради, то працівників останнього перевели на посади адміністраторів ЦНАПу, а частина перейшла в юстицію.
Коментарі
коментарів немає