У період з 1 січня до 1 липня 2013 липня  у групу оперативного реагування «15-80» надійшло 10 370 дзвінків-звернень, - повідомляє «Під прицілом».

Про звенення громадян розповіла на оперативній нараді у Луцькій міській раді директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп’як. За її словами, цього річ у групу надійшло на 708 дзвінків менше, ніж за аналогічний період минулого року.

Стало відомо, що лише 22% від загальної кількості дзвінків – це надання консультацій та інформації різного характеру. Решта ж – це дзвінки-скарги на роботу певних служб чи підрозділів.

Як повідомила Лариса Карп’як – 20% дзвінків стосувались роботи житлово-комунальних служб, 12% - викликано відсутністю електропостачання, 9% - щодо роботи ДКП «Луцьктепло», 8% - КП «Луцькводоканал». Ще 8% лучан скаржилися на ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс».

Крім того, 354 звернення надійшло щодо відсутності зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій.

Актуальними залишаються також скарги на роботу закладів торгівлі та відпочинку, зокрема на гучні гуляння та бійки в нічний час (81 скарга).

До того ж, перший заступник Луцького міського голови Святослав Кравчук, на оперативній нараді закликав керівників відповідних органів краще проводити підконтрольні їм види житлово-комунальних та господарських робіт. Зокрема, заступник закликав зрізати аварійні дерева, здійснити ремонт покрівель, які цього потребують та перевірити будинки, на які вже є сигнали, на предмет аварійності.