У Луцьку виникла проблема з постачанням гарячої води у домівки мешканців спальних районів міста, які обслуговує ДКП «Луцьктепло», - інформує «Під прицілом».
Зокрема, жителі багатьох будинків обласного центру Волині почали помічати, що гаряча вода є лише зранку та ввечері. Однак удень та вночі з їхніх кранів тече ледь тепла вода. Пані Оксана, яка мешкає на проспекті Молоді зателефонувала у редакцію та повідомила, що попри попередження про відключення гарячої води та низьку температуру у крані - їй виставили такий же рахунок, як і у минулому місяці.
"У крані вода ледь тепла, а ми ж сплачуємо за цілодобове постачання гарячої води... Хто нам повертатиме гроші за недоотримані послуги", - бідкається Оксана Петрук.
Вочевидь, у ДКП «Луцьктепло» вирішили трохи зекономити і давати гарячу воду виключно зранку і ввечері. Разом з тим, варто зауважити що за цілодобове постачання води за один метр кубічний лучани сплачують 16,67 гривні, але чи отримують вони натомість якісне обслуговування від ДКП «Луцьктепло»?
Тож, кореспонденти інтернет-видання «Під прицілом» спробували з'ясувати як часто лучани скаржаться на подібне недбальство зі сторони теплоенергетиків та як вони в свою чергу реагують на це.
Щоправда, у державній інспекції з питань захисту прав споживачів у Волинській області повідомили що наразі таких скарг не надходило. Зокрема Іван Смоленг у телефонному коментарі повідомив, що йому на разі не відомо про таку проблему, а лучани скаржаться лише на тарифи з повірки лічильників на воду, мовляв, вони завищені. Далі ми поцікавилися, чи реагують відповідні служби на подібні скарги. На що Іван Смоленг відповів, що у разі якщо до них надійде таке звернення звісно буде проведено перевірку об'єкту та підприємства, а недоліки, якщо такі буде виявлено, в той же момент усунуть.
Разом з тим, ми вирішили поцікавитися у керівництва ДКП«Луцьктепло» які ж причин того, що температуру гарячої води знижено. Однак, як виявилось уся верхівка комунального підприємства поїхала до столиці на дуже важливу нараду. Тож прес-секретар ДКП«Луцьктепло» Катерина Котельчук підтвердила що така проблема існує. Проте запевнила що в цьому - вина самих споживачів. За її словами все через те, що поганий напір води у трубах, які дуже застарілі і їх потрібно ремонтувати.
«Потрібно складати комісію та йти по будинках, де в день немає гарячої води й ремонтувати те, що створює таку проблему», - зауважила Катерина Котельчук.
Цікавим виявилося і те, що працівники комунального підприємства без попереднього виклику не обстежують неполадки по будинках, які вони обслуговують. Тож, проблема так і залишиться невирішеною, доки лучани не підіймуть бунт.
Коментарі
Луцьк
12.07.2013 16:37:02
Чмо керує , поставлене ще гнойнішими отморзками. Тому поки все так і буде.
Гнойніші отморозкі
15.07.2013 14:17:57
А з яких пір інтернет-видання почали вирішувати проблеми лучан?))) Після цієї статті у вас, пані Оксано, з'явилась цілодобово гаряча вода?))) Якщо якісь проблеми виникають у вас, то напевно для початку потрібно звертатись в ті структури де вам справді зможуть допомогти. І в якому це районі міста стали подавати цілодобово гарячу воду? Щось слабенька статття, відчувається що той хто це все писав - не компетентна людина.
Дмитро
15.07.2013 16:14:16
Компетентність і слабкість проявляється якраз не у тому, що кому подобається , а що ні. Якби працювали належно відповідні структури, то і автору не впало б у думку писати саме про те , що вам не сподобалось. Як тільки літо то і виникає проблема. А коли запрацюють відповідні служби так, щоб її не було? Тоді коли народ не витримає? А ремонти на ціле літо щороку на котельні, що відноситься на Карбишева? Теж не компетентність?
Дмитро
15.07.2013 17:39:00
Кучі не в'яжеться, те, що відбувається. Кореспонденту потрібно бути сантехніком для того щоб викласти технічну сторону.