У Луцьку виникла проблема з постачанням гарячої води у домівки мешканців спальних районів міста, які обслуговує ДКП «Луцьктепло», - інформує «Під прицілом».

Зокрема, жителі багатьох будинків обласного центру Волині почали помічати, що гаряча вода є лише зранку та ввечері. Однак удень та вночі з їхніх кранів тече ледь тепла вода. Пані Оксана, яка мешкає на проспекті Молоді зателефонувала у редакцію та повідомила, що попри попередження про відключення гарячої води та низьку температуру у крані - їй виставили такий же рахунок, як і у минулому місяці.

"У крані вода ледь тепла, а ми ж сплачуємо за цілодобове постачання гарячої води... Хто нам повертатиме гроші за недоотримані послуги", - бідкається Оксана Петрук.

Вочевидь, у ДКП «Луцьктепло» вирішили трохи зекономити і давати гарячу воду виключно зранку і ввечері. Разом з тим, варто зауважити що за цілодобове постачання води за один метр кубічний лучани сплачують 16,67 гривні, але чи отримують вони натомість якісне обслуговування від ДКП «Луцьктепло»?

Тож, кореспонденти інтернет-видання «Під прицілом» спробували з'ясувати як часто лучани скаржаться на подібне недбальство зі сторони теплоенергетиків та як вони в свою чергу реагують на це.

Щоправда, у державній інспекції з питань захисту прав споживачів у Волинській області повідомили що наразі таких скарг не надходило. Зокрема Іван Смоленг у телефонному коментарі повідомив, що йому на разі не відомо про таку проблему, а лучани скаржаться лише на тарифи з повірки лічильників на воду, мовляв, вони завищені. Далі ми поцікавилися, чи реагують відповідні служби на подібні скарги. На що Іван Смоленг відповів, що у разі якщо до них надійде таке звернення звісно буде проведено перевірку об'єкту та підприємства, а недоліки, якщо такі буде виявлено, в той же момент усунуть.

Разом з тим, ми вирішили поцікавитися у керівництва ДКП«Луцьктепло» які ж причин того, що температуру гарячої води знижено. Однак, як виявилось уся верхівка комунального підприємства поїхала до столиці на дуже важливу нараду. Тож прес-секретар ДКП«Луцьктепло» Катерина Котельчук підтвердила що така проблема існує. Проте запевнила що в цьому - вина самих споживачів. За її словами все через те, що поганий напір води у трубах, які дуже застарілі і їх потрібно ремонтувати.

«Потрібно складати комісію та йти по будинках, де в день немає гарячої води й ремонтувати те, що створює таку проблему», - зауважила Катерина Котельчук.

Цікавим виявилося і те, що працівники комунального підприємства без попереднього виклику не обстежують неполадки по будинках, які вони обслуговують. Тож, проблема так і залишиться невирішеною, доки лучани не підіймуть бунт.