3,5 тисячі вагонів з 4,5 тисячі потягів, що наразі використовують в Україні, мають термін експлуатації 28-30 років, і вже підлягають списанню, - інформує Голос UA.

Про це заявив експерт з питань транспорту громадської організації «Євро-патруль» В'ячеслав Коновалов:

«Укрзалізниця» нібито намагається будь-яким способом покращувати вагони, модернізувати їх. Однак, проблема серйозна - фінансування у «Укрзалізниці» навіть на модернізацію, не те, що на закупівлю нових вагонів, немає».

За його словами, є навіть указ Президента про поліпшення життя галузі, який передбачає закупівлю 200 пасажирських вагонів з початку 2013 року. Поки що ні фінансування, ні навіть будь-яких намірів, щоб закупити ці вагони, немає.

Більше того, підкреслив експерт, щоб виготовити вагон, треба мінімум кілька місяців працювати Крюківському заводу або іншому заводу, в якого закуповуватимуть. Однак нічого не відбувається.

«Ще цікава річ, Крюківський завод виготовив два потяги, що називається, авансом - вони готові навіть надати їх в оренду з умовою, що коли-небудь за них заплатять. Але «Укрзалізниця» навіть не намагається ці потяги забирати. Вони дійсно їздять, схожі на «Хюндай», в деяких випадках характеристики навіть краще у вітчизняного потягу, проте «Укрзалізниця» брати їх чомусь не хоче », - заявив Коновалов.