Деякі страхові компанії Луцька уникають зустрічі з клієнтами, які хочуть відшкодування збитків, нанесених зливою, - пише юридична агенція «Укрюрпослуги» на своїй офіційній сторінці у Facebook.

Нагадаємо, злива 30 липня тривала у Луцьку приблизно три години. Через сильні опади затопило чимало будинків, а також автівок - прямо на вулицях міста. 

Представники юридичної агенції «Укрюрпослуги» у Facebook повідомили, що у лучан виникли проблеми зі страхуванням.

«До нас вже кілька разів зверталися люди, які повідомили, що у Луцьку вже є випадки, коли страхові компанії під різними причинами відмовляються приймати заяви про страховий випадок, або просто закривають (ніби тимчасово, на кілька днів) свої офіси», - пишуть вони. 

Тож юристи вирішили дати пораду людям, які потрапили в таку халепу.

«У Вашому договорі на страхування повинно бути зазначено спосіб та строк інформування Вами страхової компанії про страховий випадок, і Вам слід діяти відповідно до нього. 

Однак, знаючи про те що наші страхові компанії дуже люблять губити заяви своїх клієнтів та в подальшому під різними благовидними та не дуже причинами зменшувати розмір страхового відшкодування, вважаємо за можливе також порекомендувати Вам, якщо ви зіткнулися із закритими дверима офісу, чи впертим небажанням реєструвати Вашу заяву - надіслати на адресу страхової компанії заяву про страховий випадок (у місцеве відділення та головний офіс) рекомендованим листом з повідомленням про вручення, та продублювати заяву телеграмою на ці ж адреси», - кажуть в «Укрюрпослугах». 

«В подальшому квитанції про відправлення телеграми та квитанція про відправлення заяви поштою будуть трактуватися, як належні докази інформування вами страхової компанії про страховий випадок, найголовніше не пропустити строки», - йдеться у повідомленні юрагенції.