Аби потрапити на прийом до Першої Луцької державної нотаріальної контори, люди упродовж року, а то й більше, змушені приїздити до установи о пів на 3 ранку. Та усе безрезультатно - коли відбудеться довгоочікуваний прийом відвідувачі відомства гадають й досі, - інформує ТРК «Аверс».
Святослав Каркич уже півтора року намагається отримати документи на спадщину житлового будинку та земельної ділянки. Чоловік розповідає, ось уже два роки, як померла його мама і він залишився єдиним спадкоємцем. Попри те, що в нотаріальну контору він звернувся своєчасно, йому досі відмовляють у видачі свідоцтва про спадщину. За допомогою Святослав Каркич звертався і до Луцького міськрайонного суду, і до Волинського Апеляційного. Проте, їх рішення - видати чоловіку свідоцтво про спадщину, нотаріальна контора не виконала й дотепер.
«Причина тому - непрофесіоналізм, байдуже зверхнє відношення працівників Першої луцької державної нотаріальної контори, в тому числі завідувача нотаріальної контори Севрюкової Олени Валеріївни», - переконаний лучанин. Працівники нотаріальної контори у відповідь на дії Святослава Каркича, аби не задовільняти рішення судів першої і другої інстанцій, направили касаційну скаргу у вищий спеціалізований суд з розгляду кримінальних і цивільних справ до Києва .
«Дойшло навіть до верху цинізму! В касаційній заяві працівників нотаріальної контори написали - відмовити повністю моїй позивній заяві. Пишуть, що суд допустив грубі порушення процесуального права, разом з тим вони не скористались своїм правом, не були ні на одному засіданні суду першої інстанції і не другої», - зазначив пан Каркич.
Інші клієнти нотаріальної контори теж скаржаться на її працівників. Кажуть, вони не лише не справляються зі своїми обов'язками, а й взагалі не вміють працювати з людьми та без підстав порушують графік роботи. Любов Рагуліна з Житомирщини також вже упродовж року не може оформити спадщину. Попри те, що жінка займає чергу з 4 ранку, на прийом до нотаріуса потрапити не може. Розповідає, досить часто сюди приходять особливі клієнти, яких приймають поза чергою.
Сьогодні жінка, перебуваючи на лікарняному таки потрапила на прийом. Проте це не допомогло їй оформити спадщину. Спочатку завідувачка нотаріальної контори Олена Севрюкова відмовлялась працювати через несправний комп’ютер. Згодом перепоною стали, нібито, неправильно оформлені документи, але Любов Рагуліна запевняє, попередньо її папери перевірив консультант нотаріальної контори. В результаті нотаріус без пояснень покинула своє робоче місце. Коли нам все ж таки вдалось її відшукати, жінка слізно розповіла - вона не у тому стані, щоб працювати. Пояснити такі дії завідувачки нотаріальної контори нам спробував виконуючий обов'язки начальника відділу нотаріату Євген Кухарик. Чоловік запевнив, що проблеми зі спадщиною виникають через направильно оформлені документи. Інформацію про особливих клієнтів, яких приймають поза чергою, заперечує.
Виконувач обов’язків начальника відділу нотаріату Євген Кухарик зазначив: «Прийняти всіх людей, бажаючих отримати, оформити спадщину, по що звертаються громадяни, фізично вона не може. Пояснити я можу це тим,що зараз у нас складна спадщина, це через зміни законодавства, які відбулись з 1 січня 2013 року».
Та скільки ще приходити і до кого звертатись люди і досі не знають. Скаржаться, сил і коштів, аби забрати, те що їм належить у них може не вистачити.
Коментарі
Кар кар
09.08.2013 14:42:29
Святослав Каркич тільки вміє каркати , вже всіх достав у місті Луцьку, і чого вже каркати ,якщо Вищій спеціалізований суд України скасував всі рішення інстанцій та визнав дії Першої Луцької державної нотаріальної контори правомірними)))))))))))))))