Лучани на роботу ЦНАПу не скаржаться, - інформує Волинський інформаційний портал.
Про це розповіла директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп’як:
«Роботу кожної структури жителі оцінюють саме по тому, як до них там ставляться, як з ними спілкуються. Хочу сказати, що відкриття нашого ЦНАПу мало на меті створення зручних і сприятливих умов для лучан: щоб вони в одному місці могли вирішити всі свої проблеми та знали, що, коли їм щось потрібно від міської ради чи органів виконавчої влади, то вони можуть прийти в одну установу, де їм буде все роз’яснено, а в найкоротші терміни будуть видані результати. Відтепер громадянам не потрібно ходити по різних інстанціях, брати довідки в одній структурі та нести їх в іншу».
Офіційно ЦНАП відкрився 2 липня, то ж уже можна підбити мінімальні підсумки роботи за місять. Так, усім, хто записуються в електронну чергу, видають талончики для отримання послуги. При виході з ЦНАПу стоять скриньки зі смайликами, які дозволяють оцінити, як надалась послуга. В урни потрібно вкинути талон, продемонструвавши цим задоволені ви, чи ні. Це такий собі зворотній зв'язок із жителями міста.
Тож, за результатами такого опитування, лише 1,2% людей залишились незадоволені тим, як із ними спілкувались працівники, чи надавали послугу. Ще 2,6% визнали роботу ЦНАПу задовільною, решта ж - поставили найбільший бал працівникам установи. Усього за місяць в опитуванні взяли участь 1893 суб’єкти звернень.
«Буває, що люди залишаються незадоволені, коли по своєму питанню отримують негативний результат. Тоді вони це розцінюють як неналежне надання послуги, в той час, як бувають такі питання, чи суперечки, які можна вирішити лише в суді, а ЦНАП у цьому - безсилий», - пояснила Лариса Карп’як.
Варто зазначити, що найбільше лучан турбують земельні питання, дозвільні процедури, питання освіти, соціального захисту, молоді та спорту, підприємницької діяльності та реклами. «Мені здається, ми втілили те, що ставили собі за мету», - зауважила Лариса Карп’як.
Коментарі
volynlutsk123
09.08.2013 23:50:27
Які конкретно послуги лучани можуть отримати у представника міграційної служби в ЦНАП? Повідомте перелік цих адмінпослуг у ЗМІ обпасті.
правозахисник
10.08.2013 21:14:44
порушення ст 40 КУ не надання відповіді до ЗУ про звернення громадян.