Луцькі туристичні фірми та банківські установи порівняно рідше розміщують рекламу на елементах міського благоустрою. Про це у коментарі Волинському інформаційному порталу розповів начальник відділу муніципальної дружини Луцької міськради Валентин Шпак.

Лише протягом цього року у луцьких муніципалів назбиралася повна папка протоколів, складених за самовільне розміщення реклами на елементах міського благоустрою. Це і оголошення про приїзд цирку «Шапіто», виставку риб у ТЦ «Варшавський». Влітку найпопулярнішими є повідомлення про відпочинок на морі.

Разом із тим Валентин Шпак зауважив, що туристичні фірми перестали клеїти рекламу на стовпах. «На відсотків вісімдесят туристичних фірм складалися протоколи і вони вже знають, що не можна це робити», - пояснив начальник відділу муніципальної дружини. «Зараз банки вже трохи відучили. Реклама ще з’являється, але дуже рідко», - додав він.

Щодо покарання, то за один аркуш той, хто розміщує рекламу, повинен заплатити 8,5 гривні штрафу за завдані збитки. Окрім того, передбачений штраф від 340 до 1 360 гривень за порушення правил благоустрою.

Разом із тим, на тих, хто розміщують оголошення про пошук житла, протоколи не складають. Адже розуміють, що молоді сім’ї максимум розклеять їх десят