За півмісяця у групу оперативного реагування «15-80» Луцької міської ради надійшло 1434 телефонних звернення, з них 354 скарги (25%) стосувалися діяльності роботи департаменту житлово-комунального господарства, - інформує «Під прицілом».

На оперативній нараді міського голови директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг» Лариса Карп’як повідомила, що в середньому за звітний період (22 липня – 12 серпня) кожної доби було 70 телефонних звернень-скарг лучан.

Окрім того, тільки за три доби з 30 липня по 1 серпня надійшло 648 дзвінків, причиною яких була злива та її наслідки.

Так, багато скарг стосувалося затоплення квартир, сходових кліток, машинних приміщень ліфтів через протікання покрівель та забитих ливневих труб.

Як повідомила Лариса Карп’як, 14% дзвінків (189) – скарги на роботу «Луцькспецкомунтрансу». З них 140 скарг стосувалися знову ж таки затоплень вулиць, дворових територій та будинків дощовими водами.

Дехто з лучан скаржився на перебої в електропостачанні житлових будинків та квартир, що теж спричинено зливою, а також плановими відключеннями (177 дзвінків).

Крім того, мешканці міста скаржилися на «Луцькводоканал», на роботу закладів торгівлі та відпочинку тощо.

За словами директора директора департаменту «ЦНАПу», усі дзвінки було передано на виконання у відповідні служби.