Термінал банку «з’їв» гроші лучанки, якими вона сплачувала обов’язковий податок, у терміналі в одному з відділень «ПриватБанку». Проблему, з її слів, намагалися вирішити, запропонувавши взяти кредит, - інформує ВолиньPost.

За словами Ольги Сидорук, як зазвичай в кінці чергового місяця, їй потрібно було заплатити єдиний соціальний внесок у Пенсійний фонд. Тож, вона вирішила зробити це у понеділок, 19 серпня, у відділенні «ПриватБанку», що на бульварі Дружби народів, 4 у Луцьку. Утім, виявилося, що у відділенні здійснити сплату цього обов’язкового внеску можна було лише через термінал самообслуговування.

Допомогти із цим попрохала у працівника банку, адже раніше ніколи терміналом задля цих цілей не користувалася.

«Якось мені не приходилося платити через термінал, завжди була каса, або дівчата за столами. І я кажу: я, в принципі, і не знаю, як платити в ньому, бо треба знайти відділ саме соціальних внесків для пенсійного фонду і рахунок там великий. Менеджер каже: я все наберу, давайте гроші. Я даю їй гроші, бере вона мою картку, відкриваємо рахунок, набираємо рахунок і, проплативши 880 гривень за себе і за найм, вона каже: термінал з’їв ці гроші, грошей ваших немає», - розповіла Ольга Сидорук.

Проблему, зі слів постраждалої, намагалися вирішити спочатку протягом 10, а потім - й 20 хвилин. Та безрезультатно. Тож, жінка, зважаючи на те, що у неї були інші справи, довірилася працівникам «ПриватБанку», які пообіцяли все владнати, пішла і повернулася пізніше того ж дня, орієнтовно о 16:00.

Як зазначила клієнтка банку, вона наголосила на важливості цього рахунку: мовляв, це був останній день для сплати єдиного соцвнеску. А за невчасність його здійснення починають діяти штрафні санкції.

«Приїжджаю до них о 16 годині і вони мені кажуть: ваші гроші не знайшлися. Їх будуть шукати декілька днів», - вела далі Ольга Сидорук. 

За словами жінки, у відділенні пропонували й інші варіанти вирішення питання: оформивши, наприклад, кредит, а коли гроші повернуть, його погасити.

«Я кажу: вибачте, будь ласка, я прийшла з налічкою проплатити податки. Які я маю у вас відкривати рахунки, які картки? В мене проста проблема. Я не прийшла до вас з проханням дати мені гроші, чи в займи, я прийшла проплатити податок», - переказувала свою історію Ольга Сидорук.

Як розповідала далі жінка, ця «тяганина» з пропозиціями різних варіантів та телефонними дзвінками навіть на «гарячу лінію» банку тривала ще декілька годин навіть після закриття відділення. 

Врешті, жінка вирішила зателефонувати у міліцію. Правоохоронці прибули до відділення вже невдовзі і, як зауважила Ольга Сидорук, захотіли відібрати пояснення у причетних до інциденту працівників банку.

«Вони спочатку не хотіли давати пояснення, зв’язался зі своїм керівником, запитали як їм поступати», - розповідала жінка. 

«Міліціонер каже: я маю скласти пояснення, ви праві, може, вона, я хочу скласти пояснення. Працівники відмовлялися давати пояснення, але він сказав, що не піде, поки пояснення не візьме», - долала вона.

«Тоді завідуюча сказала: буду давати пояснення тільки я. Дає пояснення, що зайшла в банк жінка, яка підійшла до терміналу і проплачувала гроші. Ми це бачили. Завтра буде інкасація і ми їй ці гроші повернемо», - переказувала історію Ольга Сидорук.

Менеджер, яка допомагала Ользі Сидорук, як розповіла жінка, теж підтвердила міліції, що допомагала здійснювати сплату через термінал. 

«Я кажу, дайте мені документ, який підтверджує цей факт. Я виходжу з вашого банку, я не маю ні грошей, на квитанції, не маю документа, який підтверджує цей факт», - бідкалася жінка. 

Однак, як зауважила Сидорук, у цьому їй відмовили. Тож, вона вирішила піти в міліцію і написати відповідну заяву.

«Ми пішли з міліцією, я оформила заяву в міліції про те, що сталося і на тому розійшлися», - зауважила жінка.

Начальник Луцького МВ УМВСУ у Волинській області Василь Марчишак підтвердив факт, що дійсно заява Ольги Сидорук у Журналі єдиного обліку заяв є. 

«Однозначно, як ми цього можемо не внести?», - додав він.

Утім, щодо змісту заяви Василь Марчишак зазначив, що для надання цієї інформації треба «підняти», адже в день «більше 100 таких заяв».

«Заяву написала, ми зараз розбираємося дальше», - додав головний міліціонер Луцька.

Та обіцяного наступного дня, 20 серпня, повернення грошей Ольга Сидорук так і не дочекалася. 

«Ніхто мені не дзвонить, нікому я не треба. Їду в центральне управління і питаю: чи знайшлися мої гроші, відповідають: гроші не знайшлися. З «гарячої лінії» мені подзвонили і сказали: у базі даних в історії грошей, які поступали на даний термінал, таких рахунків немає. Не зафіксовано і на самому номері терміналу поступлення цих рахунків. І що вони будуть виясняти мінімум 4 дні», - зауважила Сидорук. 

Мовляв, вона навіть намагалася отримати пораду в прокуратурі, утім працівник структури нібито їй сказав: «Машина винувата». 

А в міліції під час оформлення заяви, як повідомила Сидорук, їй і взагалі запропонували «подати в суд». 

«Я кажу: це мені ще часу втратиться знаєте скільки і нервів? Це їхня функція. Як так забрати гроші і не дати і не грошей, і ніякого документу, який підтверджує факт, що в мене пропали гроші?», - все не може зрозуміти можливості виникнення того, що з нею трапилося, жінка.

Своєю чергою, прес-секретар Волинського ГРУ ПАТ КБ «ПриватБанк» Євгенія Ковтун зазначила, що наразі за фактом інциденту проводять службове розслідування.

«Я думаю, ми зв’яжемося в найкоротший час з клієнтом. Вияснимо все в першу чергу для себе і для клієнта. Я думаю, що на завтра все повинно вирішитися, тому що в нас оперативно на це реагують. Нам важлива думка клієнта», - додала вона.

Про результат роботи прес-секретар пообіцяла повідомити відразу ж після вирішення проблеми.

«На жаль, бувають такі ситуації, коли от так стається. Тому ми і будемо вирішувати це», - підсумувала Євгенія Ковтун.