Вантажні автомобілі, в яких перевозять зерно, псують автошляхи в Україні. Про це в Луцьку 12 вересня говорив перший заступник міністра аграрної політики та продовольства України Іван Бісюк, - повідомляє Волинський інформаційний портал.
Під час наради під головуванням представника міністерства аграрної політики заступник голови Волинської облдержадміністрації Віталій Карпюк розповів про основні досягнення області у аграрній галузі.
Зокрема у його доповіді йшлося про збільшення втричі кількості родинних ферм, яких наразі налічується понад три тисячі. Також згадав про реалізацію і результати обласних та державних програм.
Ще чиновник пишається тим, що цього року валовий збір зернових очікується понад дев’ятсот тисяч тонн. Якщо враховувати урожайність ще сої та ріпаку, то Волинь вперше в історії області перейде рубіж у одну тонну.
Заступник міністра агропромислової політики Іван Бісюк розповів, що Україна посідає в світі друге місце відносно експорту зерна. Власне цьому сприяє і хороший урожай. Він же є і причиною зниження цін. Тож цього року будуть намагатися зберегти рентабельність на рівні 10-12%.
Щодо експорту, то Іван Бісюк розповів, що сьогодні 67% зерна перевозиться залізницею, а 32% - автомобільним транспортом. Залізна дорога втрачає свої позиції у вантажному перевезенні.
«І значна частина вантажів перейшла на автомобільні дороги, які не розраховані на загрузку в тридцять тонн… То зрозуміло, що асфальт вилазить весь по обочинам. А ми сидимо і думаємо, чому в нас такі погані дороги. Та не зима тому причина», - наголошував представник Міністерства аграрної політики.
Коментарі
коментарів немає