У Волинських ЗМІ з'явилася інформація про руйнування автомобільного шляху від села Сокіл Рожищенського району до райцентру та до траси Луцьк – Ковель. У ній рожищенський міський голова Афган Алієв припустив, що за знищення дороги відповідальний власник місцевого піщаного кар’єру. Мовляв, це через вантажівки було «розбито» місцеву дорогу, - пишуть Волинські новини.

Керівник підприємства «Надра», яке здійснює розробку кар’єру, Роман Патлашинський виклав Волинським Новинам свою версію конфлікту, що склався: «Я вражений словами мера Рожищ і його економічною безграмотністю. Якщо півмільйона надходжень до бюджету – це для нього ніщо, якщо 240 тисяч гривень для бюджету Сокільської сільської ради – також ніщо, якщо 14 робочих місць, які дають цей результат, – ніщо, то залишається закрити таке маленьке підприємство, звільнивши земляків міського голови і залишивши все на його совісті. Але це категорично розходиться із сьогоднішньою лінією керівництва як держави, так і нашої області. Та й людей шкода».

Окрім того, підприємець із Рожищ додав: «Щодо дороги. Я точно знаю, що губернатор дав відповідні доручення фінансування ремонту дороги Сокіл – Рожище. Та ми знаємо сьогоднішні фінансові труднощі, у яких живемо, який відсоток державних субвенцій різних призначень виконується. Але рано чи пізно держава фінансуватиме нормально ремонти доріг, зокрема і четвертої категорії. А для керівництва Рожищенського регіону, я думаю, корисною була би розумна співпраця, якщо це не замовлення».

Щодо можливої побудови альтернативної дороги для обслуговування кар’єру, то Роман Патлашинський зазначив, що прибуток фірми не дозволяє цього зробити та й виділення землі на дорогу неможливе, оскільки там знаходяться паї місцевих селян.

Щодо самої дороги, яка нині знаходиться у невтішному стані, Роман Патлашинський зазначив, цей шлях було збудовано ще у 60-70-х роках минулого століття. Поточний ремонт тут не проводився багато років і її руйнування – це вплив не тільки вантажівок з його кар’єру, а результат тривалого використання. Цією дорогою їздять також значно важчі і суттєвіше завантажені машини зі щебенем із Рафалівського щебеневого кар’єру та інших піщаних кар’єрів, що також розробляються у регіоні. Дивно, але чомусь про цих користувачів дороги ніхто не згадує, усі звинувачення сиплються лише на адресу власника кар’єру, розташованого на території Соколівської сільської ради. Тож питання щодо того, хто насправді винен у руйнуванні дороги досі залишається відкритим.

Поки що кошти із обласного бюджету на ремонт цього шляху не виділено. Тож хто насправді візьметься за ремонт дороги і чи це відбудеться найближчим часом невідомо. Волинські Новини надалі стежитимуть за розвитком конфлікту із дорогою між місцевою владою та підприємством.