Волинська торгова марка «Торчин» потрапила у тридцятку найпопулярніших серед українських брендів за версією видання «Фокус».
Так, рейтинг очолили доволі молоді бренди, наприклад, торгова марка Roshen, яка зайняла лідируючу позицію, утворилася у 2000 році.
Волинський бренд «Торчин» - серед так званих піонерів, законодавців моди українського ринку товарів народного споживання. Так, з ТМ «Олейна» в Україні з'явилося соняшникова олію в пляшках, соки Jaffa першими на вітчизняному ринку почали продаватися в картонних упаковках, а майонези «Торчин» привчили українців до пластикових пакетів з денцем.
Рейтинг найпопулярніших серед українців торгових марок виглядає так:
1. Roshen 3,38 млрд. грн.
2. Чернігівське 2,572 млрд. грн.
3. Наша Ряба 2,178 млрд. грн.
4. АВК 1,677 млрд. грн.
5. Хортиця 1,313 млрд. грн.
6. Конти 1,1 млрд. грн.
7. Садочок 1,083 млрд. грн.
8. Nemiroff 1,021 млрд. грн.
9. Сандора 1 млрд. грн.
10. Біола 895 млн. грн.
11. Рогань 756,5 млн. грн.
12. Торчин 725,8 млн. грн.
13. Славутич 662,1 млн. грн.
14. Прилуки особливі 500 млн. грн.
15. Світоч 474,2 млн. грн.
16. Наш сок 471 млн. грн.
17. Львівське 435,1 млн. грн.
18. Шостка 420 млн. грн.
19. Фарро 378,1 млн. грн.
20. Чумак 375,1 млн. грн.
21. Коктебель 346,7 млн. грн.
22. Юбилейный 334,7 млн. грн.
23. Моршинська 320,1 млн. грн.
24. Славія 266,4 млн. грн.
25. Олейна 250,6 млн. грн.
26. Jaffa 224 млн. грн.
27. Геркулес 164,1 млн. грн.
28. Миргородська 159,6 млн. грн.
29. Фанні 147 млн. грн.
30. Галичина 105,7 млн. грн.
Коментарі
коментарів немає