У Луцькому підприємстві електротранспорту не запроваджуватимуть заходів фінансового оздоровлення та мораторію на задоволення вимог кредиторів, - інформує інтернет-видання «Під прицілом».
Такі заходи запропонував запровадити депутат Луцької міської ради Андрій Осіпов. Про це обранець громади міста доповів під час засідання 45-ої сесії Луцької міської ради.
Так, за словами Осіпова, це підприємство має величезну плинність кадрів. У цьому півріччі ЛПЕ отримало трохи більше 17 мільйонів, а це на 19% менше, ніж передбачали. Звітність підприємства свідчить про значне зменшення доходів і збільшення збитковості. Осіпов запевняє, проблеми підприємства електротранспорту треба вирішувати. А, оскільки міська рада є засновником підприємства, вона повинна вчиняти дії щодо його фінансового оздоровлення та відновлення платоспроможності. Зокрема він запропонував створити комісію в межах міської ради, до складу якої увійдуть працівники ЛПЕ, депутати та інші компетентні особи.
Мовляв, міська рада не повинна ховати голову в пісок, коли у підприємства такі значні проблеми.
Осіпов запевняє, що введення мораторію дозволить на законних підставах не сплачувати заборгованості.
Утім така ініціатива Осіпова спричинила бурхливу дискусію серед депутатів. Дехто з депутатів заперечив таку пропозицію свого колеги. Мовляв, створення комісії нічого не змінить.
Одна з колег Осіпова Олена Голєва навіть закинула обранцю лобіювання особистих інтересів у його намаганні витягти ЛПЕ з боргової ями. За що удостоїлася схвальної репліки від Луцького міського голови. Микола Романюк подякував депутатці «за конструктивну думку».
Однак після завершення словесної перепалки щодо цього питання більшість депутатів таки проголосувала «проти» проекту рішення, запропонованого Андрієм Осіповим.
Коментарі
Григорій Іванович
26.09.2013 20:52:51
Врятувати ЛПЕ може тільки цільова адресна грошова допомога пільговикам. За проїзд в тролейбусі повинні платити всі. Тролейбус найбільш екологічно чистий транспорт. Але для чого Голевим з їх "конструктивними думками" конкуренти?! А Романюкам втрата можливості дерибану маршрутів? У всьому цивілізованому світі світі (крім Африки, Гондурасу і деяких країн Азії) у містах тилу Луцька (мається на увазі кількість населення) 75 % пасажиропотоку перевозять тролейбуси та автобуси великої пасажировмістскості. Таким чином зменшується кількість транспорту на вулицях, зменшуються затори і як наслідок шкідливі викиди в і без того загазовану атмосферу. Але в очільників міста своя "конструктивна думка" - власний карман. На здоров,я лучан їм начхати!