Підприємці-спрощенці на Волині зможуть «замовити» електронну перевірку, - повідомили у прес-службі ГУ Міндоходів у Волинській області.
Протягом трьох наступних місяців триватимуть підготовчі роботи з тим, щоб вже із нового року представники малого бізнесу змогли скористатися сервісом «електронна перевірка».
«Дистанційно в електронному форматі спочатку перевірятимуть підприємців -спрощенців за їх згодою, а ще через рік електронні перевірки фахівці Міндоходів активно практикуватимуть в ході контрольно-перевірочних заходів суб’єктів господарювання малого і середнього бізнесу , які перебувають на загальній системі оподаткування», - розповіла заступник начальника ГУ Міндоходів Волині Інна Степанюк.
Посадовець уточнила, що для того, аби підприємця перевіряли дистанційно? не пізніше, як за 10 робочих днів до початку перевірки він повинен повідомити про це у письмовій формі орган Міндоходів.
«Думаю, що більшість представників підприємницької спільноти нададуть перевагу дистанційному спілкуванню із ревізорами Міндоходів. Це – зручно, виключає будь-які корупційні ризики та економить час усіх», - зазначила Інна Степанюк.
Електронні перевірки – один із елементів стратегії Міністерства доходів і зборів України, спрямованої на покращення податкового сервісу та дерегуляції введення підприємницької діяльності в Україні. Як і решта інтернет-сервісів, електронні перевірки впроваджуватимуться поетапно. Зокрема з 1 січня 2015 року послуга буде доступна для представників малого та середнього бізнесу, що працюють на загальній системі оподаткування, а з 1 січня 2016 року – для всіх категорій платників податків.
Фахівці Міндоходів запевняють, що існуюча інфраструктура електронного документообігу дозволить перейти на дистанційний аудит без додаткових витрат як для бюджету, так і для платників податків. Поетапне ж впровадження дозволить підприємцям адаптуватися до нових умов, а також урахувати усі технічні деталі.
Довідка:
Механізм електронних перевірок, права та обов’язки платників і податкових аудиторів визначені у розробленому Міністерством доходів і зборів проекті закону «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо подальшого впровадження електронного сервісу та здійснення електронних перевірок». Зокрема, Міндоходів пропонує законодавчо врегулювати питання проведення контролюючими органами електронних перевірок на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях та електронних документах платника податків. Згідно з законопроектом, такі перевірки проводитимуться за заявою платника податків, акт перевірки складатиметься у формі електронного документа та надаватиметься платнику податків засобами електронного зв’язку.
Коментарі
коментарів немає