Волиняни найчастіше скаржаться на якість надання послуг, зокрема, житлово-комунальних, - повідомили у прес-службі Державної інспекції України з питань захисту прав споживачів.

Впродовж 9 місяців 2013 року до Інспекції з питань захисту прав споживачів у Волинській області надійшло 263 звернення від споживачів, з них прийнято на особистому прийомі 169 та надіслано поштою 98 звернень.

Щодо якості продовольчих товарів надійшло 31 звернення, зокрема, щодо якості м'ясотоварів, алкогольних та слабоалкогольних напоїв, цукерок, морозива.

Щодо незадовільної роботи закладів ресторанного господарства до інспекції звернулось 12 споживачів.

Кількість скарг на непродовольчі товари - 84, із них найбільша кількість на якість взуття, товари складної побутової техніки, електронну апаратуру, меблі, тощо.

Щодо якості надання послуг надійшло 130 звернень, з них найбільша кількість надійшла на житлово-комунальні послуги і становить 43. В основному споживачі звертаються щодо незгоди із підвищенням тарифів на житлово-комунальні послуги та нарахуванням плати за них, а також щодо правомірного нарахування за повірку лічильників обліку в будинках та квартирах. Також надходять звернення щодо послуг станцій технічного обслуговування автомобілів, пасажирських перевезень, ремонту побутової техніки, телекомунікаційних послуг, виготовлення та встановлення дверей, вікон, меблів та інші.

Спеціалістами Інспекції у повній мірі опрацьовуються всі поставлені у зверненні питання, приймаються обґрунтовані рішення й вживаються потрібні заходи щодо вирішення порушених проблем. Про результати перевірки звернення і прийняте рішення, заявника повідомляється у встановлений законодавством термін.