Волиняни найчастіше скаржаться на якість надання послуг, зокрема, житлово-комунальних, - повідомили у прес-службі Державної інспекції України з питань захисту прав споживачів.
Впродовж 9 місяців 2013 року до Інспекції з питань захисту прав споживачів у Волинській області надійшло 263 звернення від споживачів, з них прийнято на особистому прийомі 169 та надіслано поштою 98 звернень.
Щодо якості продовольчих товарів надійшло 31 звернення, зокрема, щодо якості м'ясотоварів, алкогольних та слабоалкогольних напоїв, цукерок, морозива.
Щодо незадовільної роботи закладів ресторанного господарства до інспекції звернулось 12 споживачів.
Кількість скарг на непродовольчі товари - 84, із них найбільша кількість на якість взуття, товари складної побутової техніки, електронну апаратуру, меблі, тощо.
Щодо якості надання послуг надійшло 130 звернень, з них найбільша кількість надійшла на житлово-комунальні послуги і становить 43. В основному споживачі звертаються щодо незгоди із підвищенням тарифів на житлово-комунальні послуги та нарахуванням плати за них, а також щодо правомірного нарахування за повірку лічильників обліку в будинках та квартирах. Також надходять звернення щодо послуг станцій технічного обслуговування автомобілів, пасажирських перевезень, ремонту побутової техніки, телекомунікаційних послуг, виготовлення та встановлення дверей, вікон, меблів та інші.
Спеціалістами Інспекції у повній мірі опрацьовуються всі поставлені у зверненні питання, приймаються обґрунтовані рішення й вживаються потрібні заходи щодо вирішення порушених проблем. Про результати перевірки звернення і прийняте рішення, заявника повідомляється у встановлений законодавством термін.
Коментарі
контра
04.10.2013 15:15:03
Про які послуги ЖКП йдеться? Які?Це все брєд старої сивої кобили. Послуг надають на копійку - хочуть незаконно ввірвати тисячі з мешканців.Депутатів,які б розбиралися у формування тарифів ЖКГ НЕМАЄ,бо пече їх лише своя кишеня. З боку жеків до мешканців - чисте свавілля.
Лучанка
04.10.2013 15:50:48
В мене договір з Жеком на оплату 73 гр., послуги і так не надаються в повному обсязі, в підїзді брудно, ремонту не було 10 років, вологого прибирання немає, про брудні вікна навіть говорити немає як , жильці зробили двері , так вони розбомблені і Жєк навіть ремонтувати не хоче , а полдобові квартири? сміття виноситься в підїзд , або ставиться біля нього, двірник працює нерегулярно. Оплату підняли до 123гр. Раніше платила регулярно, а так як мене не спитали за підвищення, навіть до відома не поставили - Буду платити , так як виконуються послуги - НІЯК !!!
Лучанка
04.10.2013 15:54:35
Послуг немає, нового договору немає, до відома про підвищення ніхто не поставив - до цього платила регулярно - немає послуг - немає і підвищеної оплати. Хай здирають з подобових квартир , які мають дохід.