На офіційному веб-сайті Луцької міської ради функціонуватиме новий розділ - інтернет-приймальня, - інформує інтернет-видання «Під прицілом».

Про це Луцький міський голова Микола Романюк підписав відповідне розпорядження.

Так, у приймальні можна залишати електронні звернення та отримувати відповіді на них в електронній формі. Окрім цього, тут можна буде залишити запити на інформацію, розпорядником якої є міська рада та її виконавчі органи, а також отримати відповіді на них. 

Адмініструватиме Інтернет-приймальню відділ звернень громадян департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку». 

У електронному зверненні автор має вказати своє прізвище, ім’я, по батькові (найменування юридичної особи), контактний номер телефону,  точну адресу електронної пошти, на яку він бажає отримати відповідь. Це звернення адміністратор перешле в електронному вигляді у виконавчий орган відповідно до компетенції та тематики порушених питань автором звернення.

Відповіді на електронні звернення надаються протягом 15 робочих днів після їх отримання електронним листом, що надсилається з адреси електронної пошти відповідальної особи на адресу електронної пошти, вказану автором. Відповіді носять виключно довідково-інформаційний характер і не є офіційними документами. 

Для отримання ж офіційної відповіді фізичним особам необхідно подати письмове звернення в департамент «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради.