У луцькій мерії  розглянули скарги громадян на роботу комунальних підприємств, - повідомляє інтернет-видання «Під прицілом».

Директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп’як повідомила, що за цей період надійшло 1140 звернень від громадян.

Звернень стало більше у зв'язку з наріканнями на роботу ДКП «Луцьктепло». Незважаючи на те, що опалювальний сезон розпочався ще 30 вересня, спеціалісти підприємства подекуди ще проводять налагодження систем опалення. Значна частина дзвінків стосувалась діяльності департаменту житлово-комунального господарства міста.

Громадяни скаржились на протікання покрівель дахів, погане дорожнє покриття вулиць і прибудинкових територій та неналежне надання комунальних послуг.

Також жителі міста незадоволені несвоєчасним прибиранням опалого листя з подвір’їв.

Окрім того, надійшли скарги стосовно того, що жителів неналежним чином повідомляють про відключення електропостачання у зв’язку із плановими та екстреними ремонтними роботами.

Скаржилися лучани і на роботу підприємства «Луцькводоканал». Лучани неодноразово просили полагодити непрацюючі світлофори та встановити ліхтарі на вулицях міста.

Також люди нарікають на несвоєчасне вивезення сміття і як наслідок - переповнені сміттєві контейнери, перебої в роботі ліфтів та збільшення кількості безпритульних собак. Незважаючи на заборону спалювати листя, жителі все ж скаржились на задимлення прибудинкових територій. 

Луцький міський голова Микола Романюк розповів, що планувалось відремонтувати 24 прибудинкові території, але буде відремонтовано лише 19, оскільки, за словами мера, велика сума грошей пішла на ремонт шкіл.

«Хочу наголосити, що, починаючи з 1 листопада, усі послуги будуть надаватись виключно через «Центр надання адміністративних послуг», включно з прийомом заяв на реєстрацію шлюбу. Таким чином. Проблем є багато, але ми активно працюємо над їх вирішенням», - резюмував міський голова Микола Романюк.