Упродовж останнього місяця до помешкань лучан все частіше надходять повідомлення від ДКП «Луцьтепло», в яких власників квартир повідомлять про те, що міжповірочний інтервал лічильника гарячої води, встановленого у їхніх оселях, закінчився, - пишуть Волинські новини.
У зв’язку з цим нарахування плати за послугу з централізованого гарячого водопостачання за особовим рахунком буде проводитись за нормативом. Крім того, людей повідомляють, що додатково донарахують плату за гаряче водопостачання з моменту останнього фактичного зняття показів лічильника в квартирі.
Власників таких повідомлень обурює те, що підприємство не інформує про повірку лічильників належним чином.
Журналіст Волинських Новин провів власне розслідування з метою з’ясувати, чи законні дії «Луцьктепла».
Мешканка Луцька Олена Ковальчук з обуренням каже, що за останні 2 роки з моменту підписання договору про надання послуг з централізованого опалення і постачання гарячої води це було перше повідомлення, у якому жінку поставили перед фактом, що вона не пройшла повірку лічильника. Також їй повідомили, що додатково донарахують плату за гаряче водопостачання з моменту останнього фактичного зняття показів лічильника в квартирі, не зазначивши на це підстави.
ПОВІРКА ЛІЧИЛЬНИКА ДОРОЖЧА ЗА САМ ЛІЧИЛЬНИК
Жінка за роз’ясненнями звернулася в «Луцьктепло». Там їй повідомили, що повірку лічильника вона повинна здійснити за власний кошт і сама має знайти організацію, яка цим займеться. Орієнтовна вартість повірки становить близько 70 гривень, це при тому, що сам лічильник на гарячу воду коштує 50 гривень.
«ЛУЦЬКТЕПЛО» НЕ ДОТРИМУЄТЬСЯ ПРАВИЛ І ЗАКОНІВ
Пані Олена стверджує, що «Луцьктепло» не виконує умови договору і не дотримується законів України. «Підприємство нахабно поводить себе по відношенню до своїх споживачів. Я вже подала відповідну скаргу до цього підприємства і в прокуратуру, тому що у статті 28 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» (№113/98-ВР від 11.02.1998, а Законом України від 15.06.2004 №1765-IV цей Закон викладено в новій редакції) визначено наступне: Періодична повірка, обслуговування та ремонт (зокрема демонтаж, транспортування та монтаж) зазначених засобів вимірювальної техніки (тобто лічильників) здійснюються за рахунок підприємств і організацій, які надають послуги з електро-, тепло-, газо- і водопостачання»» - зазначила мешканка міста.
Поряд із невиконанням цього закону «Луцьктепло», на думку Олени Ковальчук, не дотримується Правила надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою КМУ №630 від 21.07.2005. «Ці правила передбачають, що періодична повірка, обслуговування та ремонт (зокрема, демонтаж, транспортування та монтаж) квартирних засобів обліку відбуваються за рахунок виконавця (тобто ДКП «Луцьктепло»)», - з обуренням відзначила жінка.
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО НЕ ВИЗНАЄ СЕБЕ ВИКОНАВЦЕМ ПОВІРОЧНИХ РОБІТ
Журналіст Волинських Новин звернувся у ДКП «Луцьктепло» за коментарем. Прес-секретар підприємства Катерина Котельчук запевняє, що «Луцьктепло» регулярно розсилає повідомлення про повірку лічильників.
«Минулого місяця ми розіслали майже дві тисячі повідомлень із проханням повірити лічильники упродовж певного періоду часу», - зазначила прес-секретар. На запитання журналіста, чому цим не займається «Луцьктепло», як виконавець, що зазначений у договорі, то Катерина відповіла, що виконавцем є не їхнє підприємство, а ЖКП.
«Взагалі, така сума за повірку лічильників по-правильному мала би бути закладена в обслуговування будинків. Оскільки виконавчий комітет Луцької міськради цю суму не заклав у цей тариф з обслуговування будинку, тому людям доводиться це робити за власний кошт. Якщо ж людина не пройде цю процедуру, то їй нараховуватиметься середньомісячна плата за послугу», - резюмувала Катерина Котельчук.
До слова, «Луцьктепло» займалося повіркою лічильників. У ньому був сформований сервісний центр, але, як стверджує Катерина Котельчук, він був збитковий для підприємства, і його ліквідували. Тож людям тепер потрібно самотужки шукати організацію, яка здійснить повірку лічильника.
У цій складній ситуації відбувається боротьба за інтереси. Лучани хочуть дотримання законів і виконання своїх обов’язків підприємством «Луцьктепло», а останні, своєю чергою, перебуваючи у державній власності, переконують, що на це не мають коштів.
Коментарі
коментарів немає