Волинські мостобудівельники випробовують нові ремонтні технології на Рованцівському мосту. Нагадаємо, шляхопровід, що сполучає село Рованці та Луцьк давно був більмом на оці у водіїв. Привести його до ладу автомобілістам обіцяли 2 роки. Та врешті, влітку його таки почали ремонтувати. Результат роботи – очевидний. Якщо раніше транспорт підстрибував на ямах, то тепер автомашини підкидає на трамплінах, - повідомляє ТРК «Аверс».
Відтепер, подолати шлях через Рованцівський міст можна швидше. Це не лише економія часу, але й нова розвага – любителі веселих гірок належно оцінять роботу ремонтників.
Першу чергу мосту рихтували близько трьох місяців. Усі деформаційні шви водії добре відчувають під час їзди. Їхній транспорт на стиках помітно гойдає. Другу чергу зробили у кількадесят разів швидше – буквально за тиждень. Щоправда, поверхня шляхопроводу гладка, шви залили асфальтом.
Головний комунальник міста Іван Кубіцький пояснив - такі відмінності є зміною технологічного процесу: «Тому що попередній раз ми пробували організувати роботу наоборот. Дуже важко іде укладання асфальту, тому прийняли рішення, тому що ми зараз кладемо, прорізаємось, кладемо шви, заливаємо бетон і тоді обробляємо шви».
Отож, ремонтникам тепер доводиться працювати з точністю навпаки. Спочатку асфальт, потім шви під асфальтом. Мостобудівельники скаржаться, нові технології випробовують у борг. Водій 3 дільниці мостозагону № 60 Микола Шемедюк розповів:
«Я водітєль, той монтажнік, механізатор, а ми з лопатами тут робимо… Зараз вийшов сюда на роботу. Вже місяць ні капєйки. Заборгованість за стільки часу по 20, 15, по 30 тисяч заборгованості».
Працювати замість колег та ще й затягнувши паски не вельми приємно. Втім, як по-іншому - не знають: «З начальника - як з гуся вода. Він все на Трест на Київ. Мені, каже, звідти не дають. І не поймеш. А ті кажуть, що там дають. Наприклад сказали, що 800 тисяч нам на зарплату дали. А зарплати нам не видали і всьо… Вони мають, а нам - дуля (показує)», - поділився негараздами пан Шемедюк.
Нагадаємо, головний комунальник Іван Кубіцький обіцяв, що шляхопровід здадуть до кінця літа. Зараз дає слово впоратись до початку зими. Якщо погода буде. Загалом на міст витратять більш як півтора мільйона гривень.
Не зрозумілим залишається одне, якщо фінансування є в повному обсязі, то чому ж людям, які за будь-якої погоди гнуть спину, не виплачують зарплату? І чи є у них мотивація з порожнім шлунком працювати на якість, невідомо. Втім, кажуть - за робоче місце не переймаються. Мовляв, нехай виганяють, однаково на таку роботу нікого більше не знайдуть.
Залишається загадкою те, які сюрпризи автомобілістам готує міст-гойдалка.
Коментарі
коментарів немає