Після реконструкції луцького вокзалу їздити стало приємніше. Зовні все красиво, ніяких докорів немає. Але чи все так злагоджено в організації роботи станції, як у перший день її відкриття минулого року, та чи виправдовує насправді вокзал свій новий імідж, – розповіли волиняни, яких опитували Волинські новини.

«Є де почекати поїзда: влітку – на вулиці, взимку – всередині. Однаково затишно», - розповідає студент Віталій.

Проте зауваги все ж є.

Купити чи забронювати квитки можна в Інтернеті – це зручно, але не для всіх і не завжди.

Пенсіонер Василь скаржиться: «Замовити квиток наперед в касі не можна, треба одразу купувати, а як приходиш купувати - то їх вже нема. А вагони потім напівпорожні відправляються. Інтернетом не користуюся – не вмію».

Зауважимо, для того, щоб придбати квиток через Інтернет, потрібно зайти на офіційний сайт Укрзалізниці, де в запропонованому меню обрати пункт «Пасажирам», далі – «Оплата квитків Online» і заповнити відповідні комірки.
Так само існують різні сайти, які спеціалізуються лише на замовленні та резервуванні квитків. До прикладу, найбільш популярний TICKETS.UA, де в меню потрібно обрати вид квитків і знову ж таки заповнити комірки.

Обрати можна і тип вагону, і місце. Якщо ви вирішили придбати квиток одразу, його можна проплатити банківською картою.

«Після оплати Ви отримаєте 16-значний код. Пред'явивши даний код, Ви без черги і доплат зможете отримати свій квиток у будь-якій касі «Укрзалізниці». Граничний термін отримання замовлених проїзних (перевізних) документів в квитковій касі – 15 хвилин до відправлення поїзда», - йдеться на сайті TICKETS.UA.

У разі, якщо ви лише бронюєте квиток, процедура дещо інша: «Ви оплачуєте тільки вартість послуги бронювання квитка. Після оплати Ви отримуєте 14-значний цифровий код. Після пред'явлення коду в будь-яку касу «Укрзалізниці» Ви можете викупити зарезервований квиток, сплативши вартість квитка касиру. Граничний термін викупу квитків у касі визначається «Укрзалізницею» і буде вказаний в розділі «Мій квиток» після створення бронювання», - пише на сайті. Вартість бронювання - 24,50 гривні.

Натомість у студентів з всесвітньою мережею немає ніяких труднощів, однак онлайн-продаж квитків теж, кажуть, не дуже вигідний. Студент Віталій розповідає, що коли востаннє намагався забронювати квиток, то на сайті не діяла знижка для студентів.

А якщо купувати квитки, особливо до Львова, треба днів за 2-3 до поїздки, бо придбати в день відправлення – майже нереально.

Скористатися туалетом дорого і не завжди можливо, – запевняють пасажири. Сергій Матвійчук з Голоб до Луцька їздить часто, чоловік обурюється: туалет завжди закритий, треба шукати відповідального за це працівника і просити, щоб відкрив.

Крім того, туалети не пристосовані для людей з обмеженими можливостями.

Не кожному по-кишені і кімната відпочинку на станції «Луцьк». Олег із Чернігівщини розповідає, що коли йому доводиться довго чекати до відправлення, то краще цілу ніч просидить у залі, аніж заплатить близько 100 гривень за кімнату.

Також люди нарікають, що на вокзалі немає банкоматів та терміналів, працює лише одна-дві каси, а у залі очікування на щиті не висвітлюється час.

Поза тим, пасажири зауважили, що довкола станції багато безпритульних собак, які, зі слів студентки Оксани, навіть сплять інколи на рейках. А пенсіонерка Марія з Ковеля пошепки розповідає, що на вокзалі майже не видно міліції.

Своєю чергою, начальник вокзалу Анжела Аладова відмовилася давати коментарі з приводу роботи свого персоналу.

Загалом до Укрзалізниці в пасажирів теж є зауваження

До прикладу, Вадим Мельник із Київщини, щоб добратися з Луцька додому, мусить чекати цілий день: «Зробили б хоч 2-3 рейси на добу: зранку, після обіду і ввечері, а то тільки один є – вночі». Студент Віталій просить, щоб повернули сполучення Ківерці-Підзамче, а чернігівець Олег наполягає, щоб потяг із сполученням Ковель-Чернівці «запускали» частіше, аніж раз у два дні.

Пасажири скаржаться: у вагонах холодно, розклад руху поїздів скоротили, а в дизелях познімали вагони.