Із 1 листопада 2013 року Міндоходів видає ключі електронного цифрового підпису строком дії два роки. Це передбачає Наказ ІДД Міндоходів від 01.11.2013 №73 «Про формування посилених сертифікатів ключів з подовженим строком дії», - повідомили у прес-службі ГУ МІндоходів у Волинській області.
Подовження строку дії посилених сертифікатів ключів у ГУ Міндоходів області пояснюють створенням більш комфортних умов для отримання послуг громадянами та бізнесом.
«Таким чином, Міндоходів вкотре демонструє системний підхід у вдосконаленні послуг, що надаються платникам до бюджету», - прокоментував новацію начальник ГУ МІндоходів у Волинській області Ігор Сінгаєвський.
Керівник ГУ відомства Волині зазначив, що лише на прикладі сервісу електронного цифрового підпису можна відстежити динаміку розвитку цієї безкоштовної послуги від Міндоходів.
«Щоб створити прийнятні умови для переходу бізнесу на електронний формат подання звітності, спочатку платникам податків запропонували отримати ключі та програмне забезпечення безкоштовно. Згодом, вивчаючи пропозиції бізнесу, було передбачено можливість подання звітності з «нашими» ключами до органів Пенсійного фонду та статистики. Черговий крок – подовження строку дії сертифікатів ключів електронного цифрового підпису вдвічі», - підкреслив Ігор Сінгаєвський.
Отож, у ГУ Міндоходів Волині запрошують платників податків активніше користуватися пропонованими сервісами і звітуватися за посередництвом сучасних інформаційних технологій.
Нагадаємо, що з початку запровадження безкоштовної видачі ключів електронного цифрового підпису на Волині видано понад 21 тисячі сертифікатів.





Коментарі
коментарів немає